kralen van fimo??
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik heb hem ook, alleen van de handleiding snap ike cht niks (engels is niet mijn sterste vakroodtomaatje schreef:hoihoi,
ik heb ook zo'n kralenroller en ik vind het super.... ik heb hiervoor ook kralen met de hand gemaakt alleen daar word ik echt gek vanmaar ja.....
ik vind die bicone kralen die je met mijn roller kan maken trouwens heel mooi. je kan hem op de site van de kwast bestellen (daar heb ik hem gehaald) en dan heb je kralen van ongeveer 1 cm groot.
hier kun je hem vinden:http://www.dekwast.nl/bestel_regel.php?artikel_id=14712
Groetjes Meggie
P.s. bekijk mijn site een keer http://picturetrail.com/sieraden4u/" onclick="window.open(this.href);return false;

Madelief schreef:Oh, ik liet ze toen liggend bakken en ze waren mooi rond hoor! Zo mals is die klei toch niet dat hij 'inzakt'? En anders moet je ze een paar uur zo laten liggen, dan wordt de klei weer wat harder. Maar ik heb er geen probleem mee gehad toen, en ik heb ze direct gebakken.
Je had helemaal gelijk!! Heb het inmiddels uitgeprobeert en het is prima gelukt. Thanx voor je reactie!
beetje late reactie, maar goed, beter laat dan nooitKraaltjes schreef:Ik heb hem ook, alleen van de handleiding snap ike cht niks (engels is niet mijn sterste vakroodtomaatje schreef:hoihoi,
ik heb ook zo'n kralenroller en ik vind het super.... ik heb hiervoor ook kralen met de hand gemaakt alleen daar word ik echt gek vanmaar ja.....
ik vind die bicone kralen die je met mijn roller kan maken trouwens heel mooi. je kan hem op de site van de kwast bestellen (daar heb ik hem gehaald) en dan heb je kralen van ongeveer 1 cm groot.
hier kun je hem vinden:http://www.dekwast.nl/bestel_regel.php?artikel_id=14712
Groetjes Meggie
P.s. bekijk mijn site een keer http://picturetrail.com/sieraden4u/" onclick="window.open(this.href);return false;) Ik vroeg me af wat bicone kralen zijn

Khoop dat ik je hiermee kan helpen.
Groetjes Meggie
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Heeft er niks mee te maken of je het kneedt of niet! Voor jij klaar bent met het rollen van je kraal dan is de klei al gedeeltelijk aan het opdrogen en kan je er geen veranderingen meer bij aanbrengen dus is de kraal niet mooi rond dan heb je pech want ga je veranderen dan krijg je nog grotere scheurtjes. Op zich kunnen de scheurtjes best charmant zijn als je bijv in turquoise werkt! dan kan je proberen nep stenen te maken maar voor de rest is het echt ongeschikt 

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Sorceress schreef:Heeft er niks mee te maken of je het kneedt of niet! Voor jij klaar bent met het rollen van je kraal dan is de klei al gedeeltelijk aan het opdrogen en kan je er geen veranderingen meer bij aanbrengen dus is de kraal niet mooi rond dan heb je pech want ga je veranderen dan krijg je nog grotere scheurtjes. Op zich kunnen de scheurtjes best charmant zijn als je bijv in turquoise werkt! dan kan je proberen nep stenen te maken maar voor de rest is het echt ongeschikt

- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Wat is er mis met je oven dan??
Je kan in iedere oven bakken als je niet zeker bent van de temperatuur neem je een oventhermometer om te checken en dan kan het haast niet fout gaan
alleen moet je dan wel iedere keer de oven even schoonmaken na het bakken van de kralen.
Je kan in iedere oven bakken als je niet zeker bent van de temperatuur neem je een oventhermometer om te checken en dan kan het haast niet fout gaan

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Kraaltjes
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Onze oven is van de vorige bewoners nog dus al wat ouder. En meestal gaat hij nog al vaag ruiken als je hem te lang hebt aanstaan. Ik moet maar eens een oventhermometer aanschaffenSorceress schreef:Wat is er mis met je oven dan??
Je kan in iedere oven bakken als je niet zeker bent van de temperatuur neem je een oventhermometer om te checken en dan kan het haast niet fout gaanalleen moet je dan wel iedere keer de oven even schoonmaken na het bakken van de kralen.