Vind ik ook.... heel apartMirimam schreef: En een heel mooie (aparte) kleurencombi.![]()
![]()

Vind ik ook.... heel apartMirimam schreef: En een heel mooie (aparte) kleurencombi.![]()
![]()
Hoi, toch is het goed te doen met 7 mm, ik heb een aantal van deze 3 rijen armbanden gemaakt, met enkel swarovski bicone van 6 mm, gaat prima, hij blijft dan vlak, gebruik je grotere kralen, dan gaat de armband rond staan. Maar net wat je het prettigst vindt dragen.claudy schreef:heel mooi! Bij mij lukt dit echt niet met de 7mm Jasseron.
Wat raar, want bij mij gaat het al mis bij de jasseron zelf, ik krijg niet meer dan 3 ringen door 1 andere ring. Ik vind het wel heel gaaf eruit zien.Estrid schreef:Hoi, toch is het goed te doen met 7 mm, ik heb een aantal van deze 3 rijen armbanden gemaakt, met enkel swarovski bicone van 6 mm, gaat prima, hij blijft dan vlak, gebruik je grotere kralen, dan gaat de armband rond staan. Maar net wat je het prettigst vindt dragen.claudy schreef:heel mooi! Bij mij lukt dit echt niet met de 7mm Jasseron.
groetjes
Estrid