Vind ik ook.... heel apartMirimam schreef: En een heel mooie (aparte) kleurencombi.![]()
![]()
26-01 Armband met jasseron
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Groetjes Ellen.
Re: 26-01 Armband met jasseron
heel mooi! Bij mij lukt dit echt niet met de 7mm Jasseron.
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
Mooi gedaan, ziet er prachtig uit!
Herinneringen voor later maak je vandaag.
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Mooi zeg! Prachtige kleurencombi! 
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Schitterend!!!! 
Wow sjieke armband, kleuren combi is niet mijn smaak maar wel mooi gemaakt!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Heel mooie armband en super die kleuren bij elkaar!! 
Wat leuk zo die dubbele rijen en dan die kleuren; ik ben er helemaal weg van 
Geef elke dag de kans
de mooiste van je leven
te worden.
de mooiste van je leven
te worden.
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
Dankjulliewel! 
Hoi, toch is het goed te doen met 7 mm, ik heb een aantal van deze 3 rijen armbanden gemaakt, met enkel swarovski bicone van 6 mm, gaat prima, hij blijft dan vlak, gebruik je grotere kralen, dan gaat de armband rond staan. Maar net wat je het prettigst vindt dragen.claudy schreef:heel mooi! Bij mij lukt dit echt niet met de 7mm Jasseron.
groetjes
Estrid
Wat raar, want bij mij gaat het al mis bij de jasseron zelf, ik krijg niet meer dan 3 ringen door 1 andere ring. Ik vind het wel heel gaaf eruit zien.Estrid schreef:Hoi, toch is het goed te doen met 7 mm, ik heb een aantal van deze 3 rijen armbanden gemaakt, met enkel swarovski bicone van 6 mm, gaat prima, hij blijft dan vlak, gebruik je grotere kralen, dan gaat de armband rond staan. Maar net wat je het prettigst vindt dragen.claudy schreef:heel mooi! Bij mij lukt dit echt niet met de 7mm Jasseron.
groetjes
Estrid
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!
Prachtige armband, heel mooi zo met de driedubbele rij 
~Groetjes Margriet~