inloggen lukt niet, zie mij niet meer in gebruikerslijst??

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
Gwen
Bead Reader
Contacteer:
inloggen lukt niet, zie mij niet meer in gebruikerslijst??

Bericht door Gwen » di 03 mei 2005 22:08

Hallo,

Allereerst, ik ben ook aangemeld op dit forum als GjD.
Vanmiddag lukte het mij nog om het forum op te komen onder mijn gebruikersnaam GjD, ik wordt dan automatisch ingelogd.
Net kon dit in een keer niet meer, ik heb geklikt op wachtwoord vergeten maar het e-mailadres en gebruikersnaam waren niet bekend?
in de gebruikerslijst sta ik ook niet meer (althans, ik heb het niet kunnen vinden).

Vandaar dat ik deze heb aangemaakt, ik kan namelijk geen berichten plaatsen als gast, anders had ik dat gedaan.

Wie kan mij vertellen hoe dit zit?

Alvast bedankt!

Gwen

Gwen
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Gwen » di 03 mei 2005 22:11

Een kleine toevoeging...

Ik kan ook de berichten niet terug vinden die ik heb geplaatst, dat vond ik wel jammer want er zaten bruikbare bij.
Ook had ik een paar topics gestart die er ook niet meer zijn ?? Help!
:)

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » di 03 mei 2005 22:17

Ik weet dat er vandaag wat dingen fout zijn gegaan met de server! Misschien dat er ook wat data de soep in is gelopen?
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Gwen
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Gwen » di 03 mei 2005 22:43

Dan wacht ik het nog even af en probeer het morgen nog een keer..
mocht dat niet lukken, is het dan goed als ik onder deze naam verder ga?

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 04 mei 2005 05:19

Wat mij betreft wel hoor :) . Desnoods kan je in je afsluiting zetten dat je GjD bent ofzo, maar noodzakelijk lijkt me dat niet. Toch?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 04 mei 2005 07:56

klopt, gisteravond rond een uur of half 8 a 9 geloof ik, viel de stroom uit bij mijn hosting bedrijf. de server valt dan meteen uit waardoor de database beschadigd is. toen het eenmaal weer aan was moest ik ook wat dingen 'repareren' aan de database zeg maar....
onder welke naam was je eerst geregistreerd? want dan kijk ik of er wel nog wat in de database te vinden is. wie weet is je account verdwenen, zijn je topics er nog wel maar kan het forum die niet tonen omdat die je account niet meer kan vinden.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 04 mei 2005 08:02

En ik had super veel geluk dat ik in een andere rijenkast staat bij onze host ;)

groetjes Ria

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 04 mei 2005 08:06

haha klopt, het was net die ene rijenkast die uitviel, waar mijn en de server van mijn broer hangen....arme toon, toen ie net belde toen het weer werkte, stopte het ineens met werken (we hadden nog vensters open waarmee we pingden naar de server en zagen het weer uitvallen).

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 04 mei 2005 08:17

Ja Erwin zat toevallig ook met Toon te mailen rond die tijd ;) dus hoorde wat er gebeurde.

groetjes Ria

Gwen
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Gwen » do 05 mei 2005 12:17

sandra schreef:klopt, gisteravond rond een uur of half 8 a 9 geloof ik, viel de stroom uit bij mijn hosting bedrijf. de server valt dan meteen uit waardoor de database beschadigd is. toen het eenmaal weer aan was moest ik ook wat dingen 'repareren' aan de database zeg maar....
onder welke naam was je eerst geregistreerd? want dan kijk ik of er wel nog wat in de database te vinden is. wie weet is je account verdwenen, zijn je topics er nog wel maar kan het forum die niet tonen omdat die je account niet meer kan vinden.
Mijn eerste account was GjD...
Ik heb me gister en vandaag weer geprobeerd in te loggen onder die naam, maar hlaas is dat niet gelukt :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 05 mei 2005 12:19

ik zie je niet meer in de database....
ik zal via 'n backup kijken of ik het kan repareren zeg maar...

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 05 mei 2005 12:22

je bent er weer. :)
http://forum.creadream.nl/profile.php?m ... file&u=906" onclick="window.open(this.href);return false;
maar het maakt mij niet uit of je voortaan nieuwe account gebruikt hoor....maar dan zijn de topics tenminste weer te vinden.
zal binnenkort kijken welke accounts nog meer zijn verdwenen door de stroomuitval, zodat ik het nog kan repareren. want ik denk tenminste dat het daardoor moet komen, ik heb verder niets gewijzigd.

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » do 05 mei 2005 13:09

sandra schreef:klopt, gisteravond rond een uur of half 8 a 9 geloof ik, viel de stroom uit bij mijn hosting bedrijf. de server valt dan meteen uit waardoor de database beschadigd is. toen het eenmaal weer aan was moest ik ook wat dingen 'repareren' aan de database zeg maar....
Toevallig server bij Grafix staan :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 05 mei 2005 13:19

nee, bij intention. ;) maar zij huren de ruimte waar het staat, weet niet of die van grafix is.

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » do 05 mei 2005 13:33

Ja die staat bij Grafix :) Wij lagen pas ook plat :( Echt balen als dat gebeurt, zou ook niet mogen gebeuren.

M'n vriend is het contract nog eens goed aan het doornemen of er misschien iets aan te doen is...maar dat zal wel niet :)

Gesloten