inloggen lukt niet, zie mij niet meer in gebruikerslijst??
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Hallo,
Allereerst, ik ben ook aangemeld op dit forum als GjD.
Vanmiddag lukte het mij nog om het forum op te komen onder mijn gebruikersnaam GjD, ik wordt dan automatisch ingelogd.
Net kon dit in een keer niet meer, ik heb geklikt op wachtwoord vergeten maar het e-mailadres en gebruikersnaam waren niet bekend?
in de gebruikerslijst sta ik ook niet meer (althans, ik heb het niet kunnen vinden).
Vandaar dat ik deze heb aangemaakt, ik kan namelijk geen berichten plaatsen als gast, anders had ik dat gedaan.
Wie kan mij vertellen hoe dit zit?
Alvast bedankt!
Gwen
Allereerst, ik ben ook aangemeld op dit forum als GjD.
Vanmiddag lukte het mij nog om het forum op te komen onder mijn gebruikersnaam GjD, ik wordt dan automatisch ingelogd.
Net kon dit in een keer niet meer, ik heb geklikt op wachtwoord vergeten maar het e-mailadres en gebruikersnaam waren niet bekend?
in de gebruikerslijst sta ik ook niet meer (althans, ik heb het niet kunnen vinden).
Vandaar dat ik deze heb aangemaakt, ik kan namelijk geen berichten plaatsen als gast, anders had ik dat gedaan.
Wie kan mij vertellen hoe dit zit?
Alvast bedankt!
Gwen
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
klopt, gisteravond rond een uur of half 8 a 9 geloof ik, viel de stroom uit bij mijn hosting bedrijf. de server valt dan meteen uit waardoor de database beschadigd is. toen het eenmaal weer aan was moest ik ook wat dingen 'repareren' aan de database zeg maar....
onder welke naam was je eerst geregistreerd? want dan kijk ik of er wel nog wat in de database te vinden is. wie weet is je account verdwenen, zijn je topics er nog wel maar kan het forum die niet tonen omdat die je account niet meer kan vinden.
onder welke naam was je eerst geregistreerd? want dan kijk ik of er wel nog wat in de database te vinden is. wie weet is je account verdwenen, zijn je topics er nog wel maar kan het forum die niet tonen omdat die je account niet meer kan vinden.
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Mijn eerste account was GjD...sandra schreef:klopt, gisteravond rond een uur of half 8 a 9 geloof ik, viel de stroom uit bij mijn hosting bedrijf. de server valt dan meteen uit waardoor de database beschadigd is. toen het eenmaal weer aan was moest ik ook wat dingen 'repareren' aan de database zeg maar....
Ik heb me gister en vandaag weer geprobeerd in te loggen onder die naam, maar hlaas is dat niet gelukt

je bent er weer. 
http://forum.creadream.nl/profile.php?m ... file&u=906" onclick="window.open(this.href);return false;
maar het maakt mij niet uit of je voortaan nieuwe account gebruikt hoor....maar dan zijn de topics tenminste weer te vinden.
zal binnenkort kijken welke accounts nog meer zijn verdwenen door de stroomuitval, zodat ik het nog kan repareren. want ik denk tenminste dat het daardoor moet komen, ik heb verder niets gewijzigd.

http://forum.creadream.nl/profile.php?m ... file&u=906" onclick="window.open(this.href);return false;
maar het maakt mij niet uit of je voortaan nieuwe account gebruikt hoor....maar dan zijn de topics tenminste weer te vinden.
zal binnenkort kijken welke accounts nog meer zijn verdwenen door de stroomuitval, zodat ik het nog kan repareren. want ik denk tenminste dat het daardoor moet komen, ik heb verder niets gewijzigd.
Toevallig server bij Grafix staansandra schreef:klopt, gisteravond rond een uur of half 8 a 9 geloof ik, viel de stroom uit bij mijn hosting bedrijf. de server valt dan meteen uit waardoor de database beschadigd is. toen het eenmaal weer aan was moest ik ook wat dingen 'repareren' aan de database zeg maar....