Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
Lisette
- Bead Reader
Koperkleurig kastje
Bericht
door Lisette » ma 01 nov 2004 14:27
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen , ik zoek een koperkleurig

tussenzetsel/ kastje waar ik een plaksteen op kan plakken. Het is voor een gekettelde ketting van kralen waar ik wat afwisseling tussen wil.
Alvast bedankt!
-
Pee
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door Pee » ma 01 nov 2004 14:52
Bij kraal totaal hebben ze een koperkleurig kastje waar je 3 plakstenen in kunt doen.
Liefs, Petra
Just bead it!

-
Miss B
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Miss B » ma 01 nov 2004 17:26
Bij
http://www.wolshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze veel verschillende tussenzetsels en hangers in goud, zilver en koper. Misschien zit daar ook wat voor je tussen (weet het niet zeker).
Groetjes Baukje
-
poing
- Bead Hysteric
Bericht
door poing » di 02 nov 2004 14:53
die link van wolshop doet het niet bij mij

ipoingtudut
-
Lisette
- Bead Reader
Bericht
door Lisette » di 02 nov 2004 15:43
Nee bij mij doet de wolshop link het ook niet!
Het kastje wat ik bedoel ziet er zeg maar uit als een kraal maar dan plat en dan daarop kan je eventueel een plaksteen plakken.
-
miekel
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door miekel » di 02 nov 2004 15:47
Bedoel je deze?
http://www.kralenpost.nl/N_art_3670.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kralenpost heeft ze ook in koperkleurig gehad maar nu niet meer... Als je deze wilt heb ik er nog wel een aantal (5 of 6 stuks) ze hebben een dubbel rijggat.
Groetjes, Annemieke

-
Lisette
- Bead Reader
Bericht
door Lisette » di 02 nov 2004 16:24
Ja dat zijn ze wel ongeveer, ik heb er alleen iets meer nodig dan hoeveel jij er hebt. Waarschijnlijk zie ik nog wel andere leuke dingen op de site en dan zal ik ze bestellen. Kun je deze wel gewoon "over het midden rijgen"zeg maar (snap je wat ik bedoel) of moet ik echt met een dubbele draad rijgen om ze netjes recht te krijgen?
-
miekel
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door miekel » di 02 nov 2004 17:48
Lisette schreef:Ja dat zijn ze wel ongeveer, ik heb er alleen iets meer nodig dan hoeveel jij er hebt. Waarschijnlijk zie ik nog wel andere leuke dingen op de site en dan zal ik ze bestellen. Kun je deze wel gewoon "over het midden rijgen"zeg maar (snap je wat ik bedoel) of moet ik echt met een dubbele draad rijgen om ze netjes recht te krijgen?
Kralenpost heeft ze niet meer in antiek koperkleur hoor! Het plaatje is van een antiek goudkleurige.... Je hebt echt een dubbele draad nodig, ze zijn ook best aan de zware kant. Oh ja, ik heb er zes. Wat je ook zou kunnen doen is een door beide gaten een kettelstift en deze met de "ogen" op elkaar leggen zodat je ze enkel kunt kettelen.
Groetjes, Annemieke

-
Miss B
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Miss B » di 02 nov 2004 19:40
De link doet het bij mij ook niet. Hoe kan dat

. Ik hoop dat ie het later wel weer doet, want ze hebben al dat spul van Hobby & crafting fun(paarse zakjes). En dat spul is best moeliijk te krijgen. Ik heb geprobeerd om het te bestellen bij twee hobbywinkels, maar ik wacht nog steeds tot het binnenkomt (al weken).
Sorry, heb ik niet kunnen helpen.
Groetjes Baukje
-
patricia
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door patricia » di 02 nov 2004 22:32
Nieuwe collectie van http://www.kraaltjes,nl" onclick="window.open(this.href);return false; daar vind je nu erg veel keus!
Groetjes Patries
Like the heart beads!