wat voor swap
-
- Bead Professional
- Contacteer:
Nou, om even een samenvatting te maken: (en ik hoor het graag als iemand het er niet mee eens is!)
-een pakketje kralen van 5 euro, exclusief verzendkosten
-techniek: vrije keuze
-wat voor sieraad: vrije keuze, alleen moeten wel (bijna) alle kralen gebruikt worden
-slotje, draad enzo zelf toevoegen
Ook heb ik de voorkeur voor kleuren even geturfd, ik kom nu uit op kristal (wit/doorzichtig) i.c.m. rood of zwart.
Hoe staan jullie tegenover kristal ab kralen?
Wat mij betreft kunnen we in de eerste week van november wel beginnen.
Ik heb dan de mogelijkheid om nog kralen in te kopen, dan kan ik het jullie aan het einde van die week wel toesturen.
Hebben jullie voldoende tijd als ik de sieraden in de laatste week van november van jullie toegestuurd krijg? Dat komt mij namelijk goed uit, omdat december een drukke maand wordt i.v.m. de feestdagen, en kan ik alles dus een beetje op tijd afronden. Is voor jullie ook leuk dat je met de feestdagen een nieuw sieraad hebt!
Als iemand hier nog op- of aanmerkingen op heeft, of er niet mee accoord gaat, hoor ik het graag, anders ga ik er vanuit dat alles oke is.
-een pakketje kralen van 5 euro, exclusief verzendkosten
-techniek: vrije keuze
-wat voor sieraad: vrije keuze, alleen moeten wel (bijna) alle kralen gebruikt worden
-slotje, draad enzo zelf toevoegen
Ook heb ik de voorkeur voor kleuren even geturfd, ik kom nu uit op kristal (wit/doorzichtig) i.c.m. rood of zwart.
Hoe staan jullie tegenover kristal ab kralen?
Wat mij betreft kunnen we in de eerste week van november wel beginnen.
Ik heb dan de mogelijkheid om nog kralen in te kopen, dan kan ik het jullie aan het einde van die week wel toesturen.
Hebben jullie voldoende tijd als ik de sieraden in de laatste week van november van jullie toegestuurd krijg? Dat komt mij namelijk goed uit, omdat december een drukke maand wordt i.v.m. de feestdagen, en kan ik alles dus een beetje op tijd afronden. Is voor jullie ook leuk dat je met de feestdagen een nieuw sieraad hebt!
Als iemand hier nog op- of aanmerkingen op heeft, of er niet mee accoord gaat, hoor ik het graag, anders ga ik er vanuit dat alles oke is.
Groetjes, Nicole.
Als jullie me een PB sturen met naam en adres, dan krijg je van mij een PB terug met mijn rekeningnr. en verzendkosten enzo.moon34 schreef:Vind het helemaal top!!!!!
Is het nog de bedoeling dat wij je een pb/mail sturen als we mee willen doen of is onze enthousiastme hier al groot genoeg????![]()
(Mijn PB laat nog even op zich wachten (waarschijnlijk eerste week november), omdat ik de verzendkosten pas weet als ik weet hoeveel het pakketje gaat wegen, en dat is pas als ik ze klaar heb).
Als je dan het geld over wilt maken, dan zorg ik ervoor dat ik het pakketje gelijk opstuur als ik het geld binnen heb.
(ga ervan uit dat ik het de volgende dag opstuur, omdat ik alleen
's avonds kan kijken of er geld is ontvangen).
Groetjes, Nicole.
- moon34
- Bead Producer
- Contacteer:
Lijkt me heel leuk om mee te doen, maar ff kijken of ik het goed begrepen heb.
Ik stuur nu een pb naar jou met mijn adresgegevens,
nadat ik je pb ontvangen heb, maak ik geld naar je over en dan stuur jij mij de kralen.
Als de crea klaar is stuur ik deze weer terug naar jou??
(tis nl voor mij de eerste keer dat ik meedoen
) ff chekken 
Ik stuur nu een pb naar jou met mijn adresgegevens,
nadat ik je pb ontvangen heb, maak ik geld naar je over en dan stuur jij mij de kralen.
Als de crea klaar is stuur ik deze weer terug naar jou??
(tis nl voor mij de eerste keer dat ik meedoen

Groetjes Monique
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Wauw!
Ik heb al 13 PBtjes gehad!
Hartstikke leuk dat we al met zovelen zijn.
Ik hoor van de meesten dat ze AB mooier vinden, zelf vind ik dat ook. Ik heb ook mooiere kralen in kristal AB dan in gewoon kristal, dus waarschijnlijk wordt het AB.
En hebben jullie dan liever dat het AB + 1 andere kleur wordt (zwart of rood), of hebben jullie liever meerdere kleuren? (zwart/rood/groen?).

Ik heb al 13 PBtjes gehad!
Hartstikke leuk dat we al met zovelen zijn.
Ik hoor van de meesten dat ze AB mooier vinden, zelf vind ik dat ook. Ik heb ook mooiere kralen in kristal AB dan in gewoon kristal, dus waarschijnlijk wordt het AB.

En hebben jullie dan liever dat het AB + 1 andere kleur wordt (zwart of rood), of hebben jullie liever meerdere kleuren? (zwart/rood/groen?).
Groetjes, Nicole.