kralenmeeting
Ik baal zonder kraal
Nartuurlijk heeft het zin om te komen. Een kralenmeeting is gewoon heel leuk om iedereen te ontmoeten en idee?n uit te wisselen ook zonder workshop. Ik weet niet voor welke workshop je hebt ingeschreven, maar als het ook voor mijn workshop is ( haken) dan even het volgende: Ik geef geen inloopworkshop maar 2x 8 personen, is er geen plaats voor je dan kun je bij mij wel de uitleg kopen voor ? 2. Ik zag dat 28 personen zich hebben aangemeld. Er staat beschreven wat je mee moet nemen.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Natuurlijk moet je gewoon komen! Het is hardstikke gezellig!
Je leert een aantal forummers persoonlijk kennen, je kunt sieraden van elkaar bekijken, je kunt tips over leuke winkeladresjes uitwisselen, en ga zo maar door. Het is eigenlijk een beetje zoals het forum hier, maar dan "live" en daardoor nog veel gezelliger.
We hebben de vorige 3 keer alleen maar positieve reacties gekregen dus ik denk dat je spijt krijgt als je niet komt (zelfs als er geen plaats is bij een van de workshops).
Groetjes,
Esther
Je leert een aantal forummers persoonlijk kennen, je kunt sieraden van elkaar bekijken, je kunt tips over leuke winkeladresjes uitwisselen, en ga zo maar door. Het is eigenlijk een beetje zoals het forum hier, maar dan "live" en daardoor nog veel gezelliger.
We hebben de vorige 3 keer alleen maar positieve reacties gekregen dus ik denk dat je spijt krijgt als je niet komt (zelfs als er geen plaats is bij een van de workshops).
Groetjes,
Esther
- Victoria
- Bead Professional
- Contacteer:
moet ik iets meenemen henniehennie schreef:Nartuurlijk heeft het zin om te komen. Een kralenmeeting is gewoon heel leuk om iedereen te ontmoeten en idee?n uit te wisselen ook zonder workshop. Ik weet niet voor welke workshop je hebt ingeschreven, maar als het ook voor mijn workshop is ( haken) dan even het volgende: Ik geef geen inloopworkshop maar 2x 8 personen, is er geen plaats voor je dan kun je bij mij wel de uitleg kopen voor ? 2. Ik zag dat 28 personen zich hebben aangemeld. Er staat beschreven wat je mee moet nemen.
ik heb er zin in, whahhaah ik hoop jij ook
Groetjes Victoria,
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
mama van Vera-Lynn(*12-12-2005†) & Sophie (07-05-07) & Jasmijn (01-08-09)
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Misschien een stressballetje voor HennieVictoria schreef:moet ik iets meenemen henniehennie schreef:Nartuurlijk heeft het zin om te komen. Een kralenmeeting is gewoon heel leuk om iedereen te ontmoeten en idee?n uit te wisselen ook zonder workshop. Ik weet niet voor welke workshop je hebt ingeschreven, maar als het ook voor mijn workshop is ( haken) dan even het volgende: Ik geef geen inloopworkshop maar 2x 8 personen, is er geen plaats voor je dan kun je bij mij wel de uitleg kopen voor ? 2. Ik zag dat 28 personen zich hebben aangemeld. Er staat beschreven wat je mee moet nemen.enne hoe laat begint het
![]()
ik heb er zin in, whahhaah ik hoop jij ook![]()
Groetjes, Annemieke