Bijou Brigitte in Breda

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:
Bijou Brigitte in Breda

Bericht door EstherEnzo » zo 29 aug 2004 11:02

Gisteren was ik in de stad en zag ik dat de Deli France weg is (tussen de bijenkorf en V&D) en er hing een bord op de gevel van Bijou Brigitte. Ik ga er dus vanuit dat die zaak daar komt. Weet iemand hier toevallig meer van?
Lekker dwalen tussen de kralen....

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » zo 29 aug 2004 12:15

klinkt meer dan goed.. ik hoop het!!!! ben benieuwd.....
Liefs
Linda

moontje
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door moontje » zo 29 aug 2004 12:17

ik vind die winkel zelf vaak tegenvallen. niet geweldige kettingen en een beetje een rommel. maar het kan zijn dat ik nu net elke keer bij de verkeerde vestigingen kom :wink:
Afbeelding

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » zo 29 aug 2004 12:28

Heb er nog nooit van gehoord, maar als ik toch in Breda ben, kan ik altijd even gaan kijken.... zit toch vlak bij de kralenwinkel hihi
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 29 aug 2004 16:53

Hoihoi,

Ik vind de BB wel leuk.. niet zozeer om de sieraden maar om de "goedkope" En mooie kwaliteit splitsnoeren.. de meeste kosten 5,95 voor een lange van over de 80 cm. dus dat vind ik een leuke prijs ;-)

GRoetjes!

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » zo 29 aug 2004 21:44

Over Bijou Brigitte in Breda weet ik niets maar ook ik liep toevallig afgelopen zaterdag in het centrum van Tilburg en ineens zie ik dat er een nieuwe winkel van BB zit in de Heuvelstraat.
Het begint een beetje saai te worden: in iedere stad zo'n winkel !
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » ma 30 aug 2004 03:22

Saai?.....handig!
Lekker dwalen tussen de kralen....

Heez
Bead Designer

Bericht door Heez » do 09 sep 2004 19:57

BB in Hengelo is echt leuk :D Ook lekker groot en je kan veel ideetjes op doen :wink:

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » do 09 sep 2004 21:12

Wanneer zou deze winkel in Breda open gaan??? Vorige week zag de winkel er namelijk nog erg leeg uit... en ik ben best wel nieuwsgierig!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » vr 17 sep 2004 14:53

Ik ben net terug vanuit fuerteventura (canarische eilanden). Toen een dagje naar Lanzarote geweest en wat zag ik daar een bb winkel. Zag er erg netjes uit en niet duur.
:lol:
Ingrid

Patty
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Patty » vr 17 sep 2004 15:35

Hier in Eindhoven, in Winkelcentrum Woensel zit er ook een!!!! Sinds kort! Ik vond het er leuk uitzien!
Afbeelding Liefs Patty

Gesloten