HELP! mijn ringetjes, klemmetjes, slotjes worden zwart!
-
- Bead Interested
- Contacteer:
de titel zegt al genoeg denk ik.
Ik merk dat mijn sieraden op den duur zwart worden en dan vooral de klemmetjes, slotjes, ringetjes,
niet-/kettelstiften, enz.
Ik kan tot nu toe alleen zilverkleur, koperkleur, goudkleur vinden.
Waar vind ik echt zilveren of andere die niet verkleuren?????
Ik merk dat mijn sieraden op den duur zwart worden en dan vooral de klemmetjes, slotjes, ringetjes,
niet-/kettelstiften, enz.
Ik kan tot nu toe alleen zilverkleur, koperkleur, goudkleur vinden.
Waar vind ik echt zilveren of andere die niet verkleuren?????

-
- Bead Discoverer
HELP! mijn ringetjes, klemmetjes, slotjes worden zwart!
Hoi Patty,
Ik verkoop echt zilver dingen en goud, zal ik aan jou de prijst lijst doorsturen. Want mijn websites ww.kralenwinkel.org is nog niet helemaal klaar.
De prijzen zijn aantrekkelijk.
Groet,
Dina Ismono
Ik verkoop echt zilver dingen en goud, zal ik aan jou de prijst lijst doorsturen. Want mijn websites ww.kralenwinkel.org is nog niet helemaal klaar.
De prijzen zijn aantrekkelijk.
Groet,
Dina Ismono
- mmc
- Bead Believer
- Contacteer:
het is aanslag dat komt door vuil uit de lucht, maar ook gewoon door de lucht.
je kunt het schoonkrijgen door er wat tandpasta op te doen (als je er nog geen sieraad van hebt gemaakt) even alten zitten en met een stukje keukenpapier er goed af te wrijven.
als ik een sieraad heb gemaakt bewaar ik het altijd in een gripzakje in een afgesloten doos. dat werkt gelukkig goed. dus niet zomaar neerleggen op je nachtkastje ofzo.
grtz michelle
je kunt het schoonkrijgen door er wat tandpasta op te doen (als je er nog geen sieraad van hebt gemaakt) even alten zitten en met een stukje keukenpapier er goed af te wrijven.
als ik een sieraad heb gemaakt bewaar ik het altijd in een gripzakje in een afgesloten doos. dat werkt gelukkig goed. dus niet zomaar neerleggen op je nachtkastje ofzo.
grtz michelle
http://www.beadbrothers.nl/webwinkel/N_frame.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zij verkopen zilveren slotjes maar ook hele mooie zilveren kralen.
Ik heb ze op de beurs in Tilburg gezien.
Maar ook zilver zal op den duur verkleuren. Het voordeel van zilver is dat het na het oppoetsen weer even mooi is.
zij verkopen zilveren slotjes maar ook hele mooie zilveren kralen.
Ik heb ze op de beurs in Tilburg gezien.
Maar ook zilver zal op den duur verkleuren. Het voordeel van zilver is dat het na het oppoetsen weer even mooi is.
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

-
- Bead Professional
- Contacteer:
-
- Bead Discoverer