Ik ben op zoek naar metalen verdeelblokjes in zilverkleur (geen echt zilver want dan wordt het te duur), 3-gaats en 2-gaats, bij voorkeur met kleine gaten want ik werk met nylondraad. De lengte van het stukje 3-gaats moet ?3cm zijn en het verdeelstukje van 2-gaats 2cm.
Ik heb 3-gaats verdeelblokjes gevonden bij Kralenpost.nl, maar in kunststof (ref. me74 als je op foto wil zien). Deze blijven echter niet mooi omdat de zilverkleur verdwijnt na een tijdje.
Wie kan me helpen?
verdeelstukjes
hallo Sandra,
ik ben zeker ge?nteresseerd. graag zou ik inderdaad eerst een foto zien. als het is wat ik zoek en de prijs valt mee zou ik er zo'n 300 willen bestellen. misschien kunnen we een prijs afspreken, of moet ik daarvoor een nog groter aantal afnemen? laat me maar iets weten op kathje@tiscali.be
alvast bedankt
groetjes, Kathleen
ik ben zeker ge?nteresseerd. graag zou ik inderdaad eerst een foto zien. als het is wat ik zoek en de prijs valt mee zou ik er zo'n 300 willen bestellen. misschien kunnen we een prijs afspreken, of moet ik daarvoor een nog groter aantal afnemen? laat me maar iets weten op kathje@tiscali.be
alvast bedankt
groetjes, Kathleen