Ik voel me bijna schuldig

maar ik als eigenaar neem nog maar weinig tijd wat te posten op het forum. Meestal lees ik via mijn mobiel en dan ben ik te lui vanaf daar wat te posten, alsof het net te lastig gaat. Dan denk ik 'post straks wel vanaf pc' en dan vergeet ik het weer. Op facebook volg ik ook weleens knutselgroepjes, soms heb ik de neiging daar sneller te reageren, ik denk door het gemak. Nu ben ik heel benieuwd naar jullie mening. Zijn jullie bv ook actief op een facebook groep? Zouden jullie het leuk vinden als ik een kralen.com facebook groepje aanmaak? Waar ik automatisch om twijfel, hier heb ik allemaal lieve forumleden
![[kus] :bedankt:](./images/smilies/bedankt.gif)
en als ik soms zie wat voor agressieve posts er kunnen zijn op facebook

. Ik vraag me af wat voor posts ik zou krijgen op een facebook groep en hoe vaak ik daar dan moet ingrijpen, terwijl het hier helemaal niet meer nodig is.
Waar ik ook naar zou kunnen kijken, is een nieuwe lay-out voor het forum. Ik denk dat er forumsites bestaan die zich automatisch aanpassen als je vanaf mobiel kijkt en dan dus ook makkelijker kan posten. Ik denk er ook over na omdat ik merk dat het hier rustiger is, toch zonde als ik niets doe om het te verbeteren zodat het weer wat actiever wordt.
Alvast bedankt voor jullie eerlijke mening

alle tips en ideeen zijn welkom.