wanneer volgende meeting

Via dit subforum kun je zelfstandig een kralenmeeting organiseren en deelnemers vinden.
pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 30 jun 2003 13:50

Nouja niks aan te doen toch? De 13e is mijn zus jarig, maar het kan zijn dat ze 't de 14e viert. Dat hoop ik wel stiekem :wink:
En anders kom ik gewoon de volgende keer! Er komt vast ook weer een uitgebreid verslag van de meeting. Daarmee overleef ik 't wel, hihi :lol:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 30 jun 2003 14:10

pfew gelukkig vind je het niet zo erg. :wink: vind het namelijk ook maar moeilijk, maar ja, als we een andere datum pikken zijn er wel weer anderen die dan niet kunnen.

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 30 jun 2003 14:13

Ja precies het is heel moeilijk om een datum te vinden dat iedereen kan! Maar 't komt vast allemaal wel goed!
Ik moet en zal 't een keertje meemaken zo'n meeting, hihi :lol: dus ik wacht gewoon weer op de volgende dan :wink:
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » ma 30 jun 2003 15:00

Volgens mij kan ik de 13e ook wel hoor!
Geen probleem!
Veel liefs,
Marlies

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » ma 30 jun 2003 15:13

Hoi,

Ik zal de 13e ook kunnen. Kan ik helaas niet slapen die middag, maar dat doe ik dan wel de volgende dag. Die nacht zal ik helaas niet kunnen slapen :( omdat mijn vriendje een wandeltocht gaat doen van 80 kilometer :? Is hier in Waalwijk erg bekend en lopen meer dan 1300 gekken aan mee. Volgend jaar doe ik ook misschien mee. Slaap ik gewoon op zondag bij (als dat nog kan na een nacht niet slapen) want ik wil de meeting niet missen!!! :D
Liefs Carola

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

datum meeting verschoven

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 30 jun 2003 20:37

Hoi allemaal,

Sandra heeft het een stukje eerder al gezegd, maar ook namens mij voor degenen die er al op gerekend hadden: sorry dat de 20e september niet kan doorgaan.

Ik heb vanmiddag de vrouw gesproken die over de reserveringen gaat, en zij zei dat het zaaltje zowel voor 20 als voor 27 september al verhuurd is.

Ik vind het echt vervelend voor de meiden die dingen geregeld hebben (zoals vrij vragen van hun werk enzo), maar ik hoop dat de datum nog ver genoeg weg is zodat jullie toch nog iets met jullie bazen kunnen regelen en toch aanwezig kunnen zijn. En eventuele afspraken met vrienden/vriendinnen zijn misschien ook nog te verplaatsen?

Ik hoop dat jullie massaal reageren op het inschrijfformulier dat Sandra gaat plaatsen, en ik hoop jullie allemaal op 13 september (weer) te zien.

Groetjes,

Esther

Karine
Bead Interested

Bericht door Karine » di 01 jul 2003 09:22

Maakt niet uit hoor, jullie kunnen er ook niks aan doen dat de datum verplaatst moet worden! :)
Waarschijnlijk kan ik wel. Moet alleen nog even kijken of ik dan mn verjaardag niet vier... maar goed, dat doe ik wel een andere keer :P

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » di 01 jul 2003 11:00

Ik hoop ook van de partij te zijn. Als het goed is staat er nog niks in mijn agenda. Hoeveel mensen kunnen eigenlijk in dat zaaltje? Als ik het zo lees willen veel mensen komen?? Zal dat passen?? Ik ben erg benieuwd hoe het wordt. Is het zo dat tegen die tijd iedereen meld wat zij meeneemt?? Nou, ik heb er zin in. Ik wacht met spanning het formulier af.
Liefs,
Pi?rra

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 01 jul 2003 11:23

de vorige keer hadden we als maximum 40 mensen, er waren uiteindelijk 35 mensen en dat vonden we al best veel, dus we zijn van plan het bij 35 mensen te houden.

ik heb aan het formulier gewerkt bij mij stageplek, vergat ik het mee te nemen. :( waarschijnlijk ben ik er morgen weer (hangt van mijn begeleider af), dus dan kan het morgenavond online. ik heb namelijk daar ook een pagina gemaakt met vragenlijst, zoals mag ik iemand meenemen, waar is het, wat is de bedoeling ervan, moet ik wat meenemen, etc.

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » di 01 jul 2003 11:27

Okido! Is mij helemaal duidelijk! Thanks! Ik wacht af!
Liefs,
Pi?rra

Peetie
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Peetie » wo 02 jul 2003 13:04

hallo allemaal,

Ik ben vrij nieuw hier, maar heb al eerder gelezen over de kralen-meeting van afgelopen maart. Dat zag er gezellig uit!

Kan iemand mij vertellen wanneer de volgende meeting georganiseerd wordt en waar ik mij hiervoor kan opgeven? Ik las iets van 13 september, klopt dat?

Ik hoor het graag!

Grtz, Petra

Carola
Bead Believer

Bericht door Carola » wo 02 jul 2003 13:46

Hoi Petra,

Het is inderdaad 13 september en de vorige meeting van beregezellig. Sandra zou nog een inschrijfformulier maken.
Liefs Carola

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 02 jul 2003 14:37

klopt, het is mijn bedoeling dat je je vanaf vanavond kan inschrijven, heb net al met esther gemaild zodat zij het eens is en de informatie verbeterd enzo en ik ben net bezig een formulier te maken enzo. dus vanaf vanavond kunnen jullie je hopelijk inschrijven. ;)

Gesloten