Budgettip voor alle kralengekken uit Hoorn e.o.

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Piërra
Bead Believer
Budgettip voor alle kralengekken uit Hoorn e.o.

Bericht door Piërra » wo 25 jun 2003 18:00

:lol: :lol: Leuk nieuws!!! Ik heb van de week een mega slag geslagen bij een winkeltje, Walk-Inn, in Hoorn (Noord-Holland). Adres: Gouw 25 1621 HA Hoorn Tel:0229-243605. In de straat van de Hema, twee winkeltjes naast de Livera.
Eigenlijk liep ik dit winkeltje altijd voorbij, maar van de week dacht ik: ach, laat ik eens binnen lopen (het heet niet voor niks Walk-Inn), wie weet wat ze hebben aan kraaltjes. Nou, dat heb ik geweten.
Linksachterin de winkel hebben ze onderin schappen vol met ready wire, metaaldraad (gecoat nylondraad) een soort wire/wire, sluitinkjes en kettelstiften. Ook verkochten ze er een gebogen toptang en een platbektang voor 2 euro 50!!!
Rechtsachterin hebben ze allerlei soorten kraaltjes in kleinere en grotere verpakking. Bijna alles is van het merk Jonco. Maar nu komt het leukste. Ik koop altijd gecoat nylondraad 10 meter voor 5 of 6 euro. Hier kost het euro 1,50 per 9 meter :shock: !!!!! Als dat geen koopje is :D :D !!!! De kralen in verpakking kosten allemaal 1 euro en behalve het nylondraad en metaaldraad (beiden 1 euro 50) kost de rest ook 1 euro :lol:.
Ik heb dus heel veel gekocht, dat kun je wel voorstellen. Ik hoop dat een andere kralengek er ook wat aan heeft. Maar eh,...... niet alles leegkopen h?! :wink: :wink:
O ja, ze hadden er ook wat verpakkingzakjes, bedrukt (beetje tuttie) en doorzichtig. 0,40 eurocent voor 10 stuks.
Liefs,
Pi?rra

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » wo 25 jun 2003 18:47

Jeeeeeee das goedkoop!!!

Jammer dat ikniet in Hoorn woon :?
Kunnen we geen bestellingen doorgeven? :wink: :wink: :wink:
Afbeelding Groetjes Marije

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » wo 25 jun 2003 19:16

Hey bedankt!
Ikzelf woon in Brabant maar mijn vriend in Zaandam. Da's al iets in die richting he? :D
Ik zal 'ns een keertje rond gaan neuzen!
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » wo 25 jun 2003 19:57

Oww das niet bij mij in de buurt,maar ja als ik
de mogelijkheid zou hebben :lol:

Groetjes Judith

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » wo 25 jun 2003 21:39

Zaandam komt al aardig in de buurt van Hoorn, maar ook in Zaandam heb je leuke kralenwinkel!!! Maar dit is wel errug goedkoop. Ik zal na mijn vakantie eens kijken of ik een mogelijkheid kan vinden eventuele bestellingen op te nemen. Maar ik beloof niks!!!
Liefs,
Pi?rra

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » do 26 jun 2003 05:50

Het was maar een grapje hoor Pi?rra ;-)
Je hebt gewoon mazzel dat je tegen zo'n aanbieding bent aangelopen :D
Afbeelding Groetjes Marije

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » zo 29 jun 2003 16:14

Ik ben er gisteren geweest, dank zij je tip en inderdaad super leuke kralen, ook gelijk wat extra tangetjes gekocht want dat is nooit mis, super bedankt dus voor je tip

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » zo 29 jun 2003 17:09

Sharon, graag gedaan! :D Ik ga van de week ook nog weer eens heen, wil nog meer kettelstiften e.d. hebben. Waar woon jij?
Liefs,
Pi?rra

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » ma 30 jun 2003 20:45

ik woon in Waarland, dus over het algemeen ga ik altijd naar Alkmaar, maar na je tip toch even wezen kijken en dus veel te veel weer uitgegeven, maar erg leuk :?

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » di 01 jul 2003 10:41

Ha, ha :lol: ik ken dat, ik ben gisteren nog "even" gaan kijken. Kwam met veel te veel thuis (ik heb nog zo veel), maar kon het niet laten. Ik ga ook vaak naar Alkmaar (ook gisteren nog) en soms naar Zaandam. En ik heb laatst het kopen via internet ontdekt, beviel ook goed. Succes verder met je kralencreaties!
Liefs,
Pi?rra

Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » di 01 jul 2003 10:45

Bedankt voor de tip Pierra!!!!

Als ik aankomend weekend bij mijn ouders ben ga ik meteen even de stad induiken!!! Kan erg goed tangetjes gebruiken!

Gr. Jolanda
Gr Jolanda

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » di 01 jul 2003 10:49

Graag gedaan! Succes met het "weinig" inkopen. Neem beperkt geld mee, anders koop je veel te veel, ha ha :lol: .
Liefs,
Pi?rra

Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » do 10 jul 2003 22:12

Hoi pierra,

Ik ben ook eindelijk langsgeweest bij dat winkeltje op de Gouw.
Ik liep er altijd voorbij omdat het zo'n rommelige indruk maakte maar volgens mijn moeder kon je er een hoop hobbyspullen krijgen.
Dus toch maar heen gegaan en inderdaad! een hoop kralen etc.
Meteen even tangetjes gekochten een paar kraaltjes. Heel veel was plastic en dat probeer ik altijd een beetje te vermijden maar zeker de moeite waard om vaker naar binnen te gaan!

Goede tip!
Gr Jolanda

MarianP
Bead Starter

Bericht door MarianP » vr 11 jul 2003 19:42

Ik heb je tip laten lezen aan mijn vriend en zijn commentaar was: nee he... :( Hij is namelijk altijd de klos omdat hij voor zijn werk het hele land doorrijdt. Hij is al overal voor me geweest en in Rijswijk kennen ze hem zelfs al: Dag meneer, weer kralen halen voor uw vriendin zeker.... :wink: ha ha, hij wordt er af en toe helemaal gek van.
Maargoed, als het zo goedkoop is, kan hij er best weer even langs...Weet jij toevallig ook of ze kunststof pareltjes hebben? Ik ben al een hele tijd op zoek naar koperkleurige pareltjes, nergens meer te krijgen :shock:
groetjes, Marian

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » vr 11 jul 2003 20:25

Er was inderdaad behoorlijk wat plastic, maar toen ik er was verkochten ze ook nog heel veel glas, ik denk dat zelf dat het gewoon een rest partij was en op = op.
Ik heb geen kunststof pareltjes gezien eigenlijk, maar nou moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook niet naar gekeken heb, maar het is mij in elk geval niet opgevallen.

Gesloten