29-09-2012 Ketting Spiral White Passion
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Doe toch nog 1 keer mee in de wedstrijd om te peilen wat het oordeel is....mijn 1e ketting is een feit

Groetjes Ingeborg
Re: 29-09-2012 Ketting Spiral White Passion
nou, ik vindt hem heel mooi 

- moedertje
- Bead Designer
- Contacteer:
Awel, vind hem heel goed gelukt in die kleurencombinatie. Vond de gekleurde rocailles al heel mooi zoals ik eerder vermelde. Je moet zeker blijven meedoen want deze mag er zeker tussen. Ik heb enkel één opmerking die in me opkwam en die je zeker niet als slechte kritiek moet opnemen: Ik zou de uiteindes afwerken met van die kapjes( weet zelfs niet hoe die heten) maar dat je ketting er meer in valt, als je begrijpt wat ik bedoel. Je ziet het niet als je hem draagt maar enkel als je hem toont zoals op de foto. Is eigenlijk gewoon mooiere afwerking maar hoeft ook niet absoluut. Dus de ketting vind ik
en ga ik zelf zeker ook nog eens proberen. Goed gelukt hoor. Blijven doordoen. 

- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Je bedoelt eindkapjes zoals deze?moedertje schreef:Awel, vind hem heel goed gelukt in die kleurencombinatie. Vond de gekleurde rocailles al heel mooi zoals ik eerder vermelde. Je moet zeker blijven meedoen want deze mag er zeker tussen. Ik heb enkel één opmerking die in me opkwam en die je zeker niet als slechte kritiek moet opnemen: Ik zou de uiteindes afwerken met van die kapjes( weet zelfs niet hoe die heten) maar dat je ketting er meer in valt, als je begrijpt wat ik bedoel. Je ziet het niet als je hem draagt maar enkel als je hem toont zoals op de foto. Is eigenlijk gewoon mooiere afwerking maar hoeft ook niet absoluut. Dus de ketting vind ik![]()
en ga ik zelf zeker ook nog eens proberen. Goed gelukt hoor. Blijven doordoen.

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Groetjes Ingeborg
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
heel mooi! en van die kapjes is een goede tip, dat werkt het net wat mooier af. Maar verder supermooi gelukt hoor!
- Ingeborg76
- Bead Addict
- Contacteer:
Ja maar ik kan nergens vinden hoe ik dat het beste kan doen...wordt nog even puzzelenSandraM schreef:heel mooi! en van die kapjes is een goede tip, dat werkt het net wat mooier af. Maar verder supermooi gelukt hoor!
heb een idee gevonden
http://www.hekrasier.nl/Bestelpatronen- ... dkapje.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Ingeborg
- marjandrost1968
- Bead Designer
mooi gedaan hoor!!!!!!!!!!!!!!!
mooi geworden!
- evelienzoer
- Bead Professional
- Contacteer:
Heel mooi!
-
- Bead Fan
- Contacteer:
Ik hou wel van een spiral rope en deze vind ik heel subtiel met die mooie tussenkraaltjes. En die wedstrijd? Daar doen we het toch niet voor?