Touw armbanden

Vragen en/of tips over het gebruik van materialen en gereedschappen kun je hier kwijt, denk aan een tangetje, een rijgbord, draad of elastiek, etcetera.
Gesloten
SammiiY
Bead Starter
Contacteer:
Touw armbanden

Bericht door SammiiY » vr 22 jun 2012 15:09

Hoi Dames ik zou dol graag deze armbanden willen maken:
Ik heb de bedels al, maar ik weet niet wat voor touw ik moet halen en hoe ik de bedels moet bevestigen :shock:

Afbeelding
Een dag niet crea bea zijn geweest is een dag niet geleeft.

CreaBecca
Bead Interested
Contacteer:

Re: Touw armbanden

Bericht door CreaBecca » vr 22 jun 2012 15:30

Zo te zien is het gebruikte touw satijnkoord (creadream heeft hier ook veel kleuren van te koop)

Hoe het aan elkaar vast zit, is niet overal evengoed te zien, maar volgens mij zit het gewoon met zoon normale knoop(geen idee hoe dat heet) vast. Dus je neemt het touwtje, haalt hem aan 1 kant door de bedel heen, zodat je hem als het ware dubbel legt, en de 2 uiteindjes knoop je aan de andere kant van de bedel aan elkaar en door de bedel heen.

Het spijt me als ik wat wazig ben in mn uitleg, ben niet zo goed in uitleggen :lol:
Afbeelding

Tineke 52
Bead Fan

Bericht door Tineke 52 » vr 22 jun 2012 23:13

Wat betreft de knopen kan ik je niet wijzer maken maar volgens mij kun je het satijnband in elke fournitourenzaak kopen

LAVINE
Bead Anonymous

Bericht door LAVINE » do 28 jun 2012 20:01

Als je het je gelukt is om deze na te maken, zou je die dan nog eens willen maken en willen verkopen?

Mvg L.

Gesloten