nylonDraad aan/afhechten
- blackflier
- Bead Interested
- Contacteer:
Is het mogelijk om nylondraad aan/af te hechten bij rijgwerk? Als ik met peyote werk lukt het wel, dan kan ik goed terug rijgen, maar bij gewoon rijgen lukt dit niet. Knopen zitten niet zo strak met nylondraad....
Every bunny needs somebunny.
Re: nylonDraad aan/afhechten
Ik knoop het altijd wel, en dan doe ik het een eind door de kralen terug. Maar, ik gebruik wel heel dun draad, 0,15.
- blackflier
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik heb 0.20, dat is niet zo veel verschil. Ik heb in het verleden vaak gehad dat mijn werkjes uit elkaar vielen, maar ik zal het eens proberen met goed terug te rijgen. Als het bij jou lukt....
Vroeger gebruikte ik nylondraad zonder naald, wel dikker draad trouwens, en toen lukte het me zelfs. Je zou evt. voor alle zekerheid een drupje lijm op de knoop kunnen doen. Maar het daarna terug door de kralen doen lijkt me wel een noodzaak, anders knip je het draad bij de knoop af en ja, dan zal die knoop snel open gaan.blackflier schreef:Ik heb 0.20, dat is niet zo veel verschil. Ik heb in het verleden vaak gehad dat mijn werkjes uit elkaar vielen, maar ik zal het eens proberen met goed terug te rijgen. Als het bij jou lukt....
aanhechten van nieuw draad met de chirurgenknoop en de 2 draadeinden in verschillende richtingen terugrijgen.
Dat betekend dat soms een draad teruggeregen moet worden in het toekomstige rijgwerk, dus kun je je draad niet gelijk bij het aanhechten helemaal afwerken.
Dat betekend dat soms een draad teruggeregen moet worden in het toekomstige rijgwerk, dus kun je je draad niet gelijk bij het aanhechten helemaal afwerken.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- blackflier
- Bead Interested
- Contacteer:
Bedankt, die chirurgen knoop werkt perfect.
Hiervoor stak ik ook wel terug hoor, zo achterlijk ben ik nou ook wwet niet
, maar toch bleven ze losgaan.
Maar Dat probleem is nu opgelost!
Hiervoor stak ik ook wel terug hoor, zo achterlijk ben ik nou ook wwet niet