Dag allemaal!
Ik heb gezien dat hier ook fimoliefhebbers zitten. Daarom stel ik hier mijn vraag. Ik heb gisterenavond fimoroosjes gemaakt en ik wil daar graag oorringen van maken... maar hoe doe ik dat?
Ik moet de roosjes nog bakken en ik dacht er aanvankelijk aan om bovenaan een gaatje te prikken waaraan ik, na het bakken, een schakel zou kunnen bevestigen en daaraan dan mijn oorring zou kunnen vastkoppelen.. Maar dan bedacht ik dat dat misschien niet stevig genoeg zou zijn.
Daarna dacht ik om een kettelstift in mijn roos te stoppen en zo te bakken... Maar dan vroeg ik me af of dat ook wel stevig genoeg zou zijn, want als ik mijn kralen bak, dan rijg ik ze natuurlijk ook op een pen om de erin aangebrachte gaatjes te behouden en die kan ik erna zonder probleem weer uittrekken...
Heeft iemand tips?
Groetjes,
Ine
Fimo oorring
Re: Fimo oorring
Je zou bijvoorbeeld de nietstift kunnen 'verankeren' met een piepjesklein kraaltje, zoals hier is gedaan:

Liefs en groetjes, Algante 

Re: Fimo oorring
Oh, dankjewel.
Maar er is dus niet echt een mogelijkheid om het zonder bijkomende kralen te doen?
Het is wel een leuk idee om er een kraal aan te hangen, ik had zover nog niet gedacht.
Ik ga het meteen even uitproberen
Maar er is dus niet echt een mogelijkheid om het zonder bijkomende kralen te doen?
Het is wel een leuk idee om er een kraal aan te hangen, ik had zover nog niet gedacht.
Ik ga het meteen even uitproberen