zou een inloopworkshop ook kunnen hennie? ik denk op zich van wel, want je hebt vast weer duidelijke papieren bij je.
op naar de 4de kralenmeeting!
oh da's wel fijn dat dat kan.
dacht daar eigenlijk niet aan, stom genoeg....eigenlijk beetje dom van me, je geeft toch regelmatig workshops, dus de kralen die overblijven kan je dan toch nog gebruiken.
zou een inloopworkshop ook kunnen hennie? ik denk op zich van wel, want je hebt vast weer duidelijke papieren bij je.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Hennie als je 1 documentje per voorbeeld kunt maken (Word, Pdf) en op tijd naar mij mailt, dan zorg ik voor voldoende kopie?n. Dan hoef jij je geen zorgen te maken over de inkt
Dit aanbod geldt ook voor de andere mensen die met Sandra afspreken om een (inloop)workshop te geven. Als Sandra en ik echt met de voorbereidingen gaan beginnen, dan kunnen de "workshopgevers" zich bij mij melden (na aanmelding bij en goedkeuring van Sandra).
Esther
Dit aanbod geldt ook voor de andere mensen die met Sandra afspreken om een (inloop)workshop te geven. Als Sandra en ik echt met de voorbereidingen gaan beginnen, dan kunnen de "workshopgevers" zich bij mij melden (na aanmelding bij en goedkeuring van Sandra).
Esther
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
en welke workshops precies weten we nog niet. hennie wil in ieder geval wel wat uitleggen over haken, naomi over plakstenen en ria over kralen maken.
wat ik nu in gedachten heb is:
- inloopworkshops
- gratis demonstraties
je kan veel leren bij zo 'n meeting hoor. iedereen is altijd wel enthousiast over de technieken die ze kennen en willen die dan ook graag uitleggen. dus neem dan zeker pen en papier mee!
maar omdat velen zeker willen zijn dat ze wat zullen leren, proberen we dus ook workshops te regelen.
- inloopworkshops
- gratis demonstraties
je kan veel leren bij zo 'n meeting hoor. iedereen is altijd wel enthousiast over de technieken die ze kennen en willen die dan ook graag uitleggen. dus neem dan zeker pen en papier mee!
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
over die drie dingen (haken,plakstenen en kralen maken intreseerd mij al helemaal dus vind alles bestsandra schreef:en welke workshops precies weten we nog niet. hennie wil in ieder geval wel wat uitleggen over haken, naomi over plakstenen en ria over kralen maken.
- inloopworkshops
- gratis demonstraties
je kan veel leren bij zo 'n meeting hoor. iedereen is altijd wel enthousiast over de technieken die ze kennen en willen die dan ook graag uitleggen. dus neem dan zeker pen en papier mee!maar omdat velen zeker willen zijn dat ze wat zullen leren, proberen we dus ook workshops te regelen.
-=Liefs Wendy=-