kreadoe beurs Utrecht 2010
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Ga'k alles aan doen om te kunnen, Sandra. Maar het kostenplaatje zal dan niet wijzigen.
Openbaar vervoer/parkeren plus een hoge intree.
Openbaar vervoer/parkeren plus een hoge intree.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
Re: kreadoe beurs Utrecht 2010
Frutsel, als je dichterbij huis naar een leuke beurs wil, dan is de Creabeurs in Rijswijk misschien wel een tip. Toegangsprijs is 8 euro. Alleen wat betreft wol is er volgens mij niet veel (helaas), maar wel veel sieradenspullen, scrapspulletjes, mozaïeken en ander creatiefs. Wat sieraden betreft staat Wesda Bijoux er met Miyuki kraaltjes en de Queen Ring stond er ook altijd (weet niet of die er nu staan).
Eind november is er weer eentje.
Linkje: http://www.exporijswijk.nl/beurs/crea_w ... 3godRy7VQg" onclick="window.open(this.href);return false;
Eind november is er weer eentje.
Linkje: http://www.exporijswijk.nl/beurs/crea_w ... 3godRy7VQg" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Moon op ma 08 nov 2010 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van Monica
Oh ja, nog even reageren op de vraag in de beginpost.
Ik ga waarschijnlijk niet. Ik ben vorig jaar wel geweest, speciaal voor het Zpagetti-garen toen en ik heb nu nog steeds 2 van die bollen liggen. Het is leuk om ideetjes op te doen, maar veel dingen koop je in een opwelling en vervolgens ligt het weer ergens stof te happen.

Groetjes van Monica
Ik ga zaterdag met mijn twee (stief)dochters. Met mijn twee jongste dochters ben ik onlangs wezen shoppen. Nu nog wat bedenken om met de enige zoon nog wat te gaan doen. Het is gelukt om de oudste met het kralenvirus te besmetten
De jongste gaat mee voor de gezelligheid. Zij krijgt van het thuisfront denk ik ook de instructie om de hand op de knip te houden
Een (tijdelijk) soort onder curatele stelling is dat. Ik ga voor de kralen en de zeep en heel misschien even kijken wat ze hebben voor taarten decoreren.......heb daarvoor onlangs een workshop gevolgd.
Bebiezjoe
Bea

De jongste gaat mee voor de gezelligheid. Zij krijgt van het thuisfront denk ik ook de instructie om de hand op de knip te houden

Een (tijdelijk) soort onder curatele stelling is dat. Ik ga voor de kralen en de zeep en heel misschien even kijken wat ze hebben voor taarten decoreren.......heb daarvoor onlangs een workshop gevolgd.
Bebiezjoe
Bea
Alleen blijft mijn curator thuis, dus vandaar dat ik die avond maar bij mijn moeder ga eten en slapen en de volgende dag ontbijten en lunchen.
oh nee, dat had ik sowieso al afgesproken
oh nee, dat had ik sowieso al afgesproken

- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Moon, Rijswijk, dat wodt'm!!!! Dankjewel.
Ben er wel meer geweest, voor diverse beurzne. Prima te doen!
Dank voor de tip!
Ben er wel meer geweest, voor diverse beurzne. Prima te doen!
Dank voor de tip!
hallo,
ja jeeeeh ik ga woensdag naar de crea in utrecht lijkt me super meestal koop ik alles online maar nu lekker even neuzen ..... met drie vriendinnen en een man om ons te rijden en de tassen te dragen dus goed geregeld
grt, mirjam
ja jeeeeh ik ga woensdag naar de crea in utrecht lijkt me super meestal koop ik alles online maar nu lekker even neuzen ..... met drie vriendinnen en een man om ons te rijden en de tassen te dragen dus goed geregeld

grt, mirjam
Ik ga gezellig met mijn moeder, en misschien ook met mijn zusje.
Idd wel een kostenplaatje, maar ja, zo vaak gaan we niet gezellig weg, dus dan is dit een leuk uitje. Ik heb zo'n zin om lekker tussen de kralenspullen te neuzen, en misschien vast wel zeepketting-spul op de kop te tikken, want wil toch eens kijken of ik zeepkettingen leuk vind om te maken, (en of ze aanslaan bij mijn winkelend publiek wat DZG wil steunen hihi)
Groetjes Bianca
Idd wel een kostenplaatje, maar ja, zo vaak gaan we niet gezellig weg, dus dan is dit een leuk uitje. Ik heb zo'n zin om lekker tussen de kralenspullen te neuzen, en misschien vast wel zeepketting-spul op de kop te tikken, want wil toch eens kijken of ik zeepkettingen leuk vind om te maken, (en of ze aanslaan bij mijn winkelend publiek wat DZG wil steunen hihi)
Groetjes Bianca
Ik ga zaterdagliessie schreef:Zijn er hier nog meer mensen die naar de kreadoe beurs gaan?
Ik ga waarschijnlijk donderdag![]()
Zoek alleen nog iemand die mijn portemonnee wil beheren, want de krea doe beurs zal wel heel gevaarlijk zijn voor mijn portemonnee, zeker als je bedenkt dat ik meerdere crea hobbies heb

Nog 1 dagje en dan ga ik de kreadoe-beurs onveilig maken
Dus als je morgen gaat, pas dan maar op bij de kralen, naaien, breien, pastelkrijt, fotograferen en vast nog wel meer

Dus als je morgen gaat, pas dan maar op bij de kralen, naaien, breien, pastelkrijt, fotograferen en vast nog wel meer

- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Veel plezier!!!!!!
Ik ga zaterdag met een vriendin! Heb er zin in, dit is de eerste keer voor ons. En aangezien we allebei een gat is ons hand hebben en er niemand is die ons in de gaten houdt, zullen we met een lege portomonee weer vertrekken... ach voor die ene keer...
(de meeste) hobby artikelen hebben geen houdbaarheidsdatum.Lotje schreef:...zullen we met een lege portomonee weer vertrekken... ach voor die ene keer...

weet niet of je rookt of regelmatig drinkt, maar ook dat kost veel geld.

zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik.

Hahaha HELEMAAL MEE EENS!Sandra schreef:(de meeste) hobby artikelen hebben geen houdbaarheidsdatum.Lotje schreef:...zullen we met een lege portomonee weer vertrekken... ach voor die ene keer...kortom investering in jarenlange plezier!
weet niet of je rookt of regelmatig drinkt, maar ook dat kost veel geld.
zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik.
Ik ben er alle dagen, en de afgelopen 2 dagen zijn al flink druk geweest.
Heb alleen 1 probleem....ben mijn stem kwijt, en ook echt helemaal kwijt
Gelukkig heb ik iemand bij me staan, en hulde aan haar dat ze zoveel van me overneemt, maar ik baal toch stevig en het kost me heel veel energie om door te gaan.
Heb alleen 1 probleem....ben mijn stem kwijt, en ook echt helemaal kwijt

Gelukkig heb ik iemand bij me staan, en hulde aan haar dat ze zoveel van me overneemt, maar ik baal toch stevig en het kost me heel veel energie om door te gaan.
Als U werk maakt van Uw hobby.