02/09/2010 Ouderwets paars
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Ik vind dit ook wel weer een 'ouderwets mooie Hannelies' hoor!! Super kleuren!
Ik vind het chainmaille prachtig, maar het heeft wel een bepaalde uitstraling waar je van moet houden denk ik, ik merk zelf ook dat de sieraden die ik gemaakt heb, waarvan ik zelf denk "mwah, niet echt heel bijzonder" het beste verkopen...veel mensen durven inderdaad gewoon niet op te vallen!
Ik vind het chainmaille prachtig, maar het heeft wel een bepaalde uitstraling waar je van moet houden denk ik, ik merk zelf ook dat de sieraden die ik gemaakt heb, waarvan ik zelf denk "mwah, niet echt heel bijzonder" het beste verkopen...veel mensen durven inderdaad gewoon niet op te vallen!
Groetjes, Maddy
Groetjes, MaddyRe: 02/09/2010 Ouderwets paars
Het is idd jammer dat je chainmaille sieraden niet zo goed verkopen, maar ik denk dat je deze zo kwijt bent! Hij is prachtig! 
De kralen die je gebruikt hebt zijn echt ontzettend mooi!
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: 02/09/2010 Ouderwets paars
Hee dank je welJosje schreef:Het is idd jammer dat je chainmaille sieraden niet zo goed verkopen, maar ik denk dat je deze zo kwijt bent! Hij is prachtig!
Ik ben 'm al kwijt! De kattenoppas (ook onze kinderoppas) mocht een kadootje uitzoeken voor het oppassen tijdens de vakantie, en ze koos deze
Ik verkoop niks, maar ik merk het ook. Als iemand iets mag uitzoeken, dan zijn het vooral de eenvoudigere dingen. Dingen die ik meestal zelf niet zo bijzonder vind. Ik blijf me daarover verbazen, eerlijk gezegd.Maatje A. schreef:ik merk zelf ook dat de sieraden die ik gemaakt heb, waarvan ik zelf denk "mwah, niet echt heel bijzonder" het beste verkopen...
als je maar weet dat ze mooi zijn
en je moet maar zo denken
als er 1 iemand op tv een chainmail heeft gedragen de hele wereld er mee rond loopt
idee misschien?
heb je geen fan ?
die je een kadootje kunt geven
als er 1 iemand op tv een chainmail heeft gedragen de hele wereld er mee rond loopt
idee misschien?
heb je geen fan ?
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hahahahaha, ik zal Beatrix eens mailen, of Linda de Mol ofzo, en een kadootje opsturensnoep schreef:als je maar weet dat ze mooi zijn
idee misschien?
heb je geen fan ?
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Heel mooi!!
Vroeg me al af of je nog wel eens wat met kralen doet, ja dus!! Maar dat je de chain maille niet verkoopt snap ik ook niets van. Goeie tip van snoep, stuur een mooie naar Linda de Mol, dan wil idd vast iedereen een chain maille crea!