20/05 - 3 nieuwe armbanden waarvan 2 met hars
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: 20/05 - 3 nieuwe armbanden waarvan 2 met hars
Leuk leuk leuk zeg! Ik vind vooral die blauwe heel mooi
schattige bedeltjes.

- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Welke giethars heb je gebruikt en waarvandaan/ En welke bedelkastjes?
- trutdelamode
- Bead Believer
- Contacteer:
Dank jeNona schreef:Echt heel erg mooi die bedels! Waar haal je zulke lege fotolijstjes? Ik ben er al een tijdje naar op zoek maar vind geen leuke!
Groetjes

Zolang je geen Make-Me giethars gebruikt zal het vast wel lukken, die tast bij verkeerde verhoudingen de laklaag op je bedels aan dus die raad ik echt af. En wat kastjes betreft, gewoon zoals je ze ziet op de foto's, maar dan leegnienkesieraden schreef:Welke giethars heb je gebruikt en waarvandaan/ En welke bedelkastjes?

Bedankt voor alle lieve berichtjes