Witte millefiori kralen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Petito
Bead Starter
Contacteer:
Witte millefiori kralen

Bericht door Petito » ma 21 jun 2010 08:28

ik ben al een tijdje op zoek naar witte millefiori kralen, dus zonder een ander kleurtje erbij, weet iemand een adresje?
Groetjes, Heleen

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Witte millefiori kralen

Bericht door Sandra » ma 21 jun 2010 09:00

Ik heb ze met lichtgroene en lichtblauwe tinten http://www.creadream.nl/producten.php?s ... dachtnaam=" onclick="window.open(this.href);return false; . Millefiori staat voor bloemen....of je zou bloemen moeten hebben met bv alleen blauwe rand en voor de rest wit, maar voor de rest kan ik me niet voorstellen dat het alleen in wit kan.

Petito
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petito » ma 21 jun 2010 09:27

Ja ik heb ze nl. in 8mm ze zijn transparant met een wit bloemetje. Meestal zijn ze met kleur erbij, maar deze zijn hebben echt alleen wit. Erg mooi te combineren. Ik weet niet meer waar ik ze gekocht heb, jammer
Groetjes, Heleen

Saga Suus
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Saga Suus » ma 21 jun 2010 15:23

http://corakraal.nl/contents/nl/d53.html" onclick="window.open(this.href);return false; Er zit wel iets geel bij maar misschien heb je er wel wat aan.

createss
Bead Designer

Bericht door createss » ma 21 jun 2010 16:29

In het verleden heb ik ook hele mooie witte millefiori kralen bij Corakraal gekocht, maar ik zie ze niet meer op de site staan.
Wel heeft Happy Things ze in 6 mm te koop.

Petito
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petito » di 22 jun 2010 21:10

Ik heb ook het vermoeden dat ik ze daarvandaan heb, maar ja. Ik vind ze zo leuk en ze zijn qua kleur zo makkelijk te combineren
Groetjes, Heleen

Gesloten