02/05 Kettinkjes voor vriendinnetjes!

Laat iedereen bewonderen wat je gemaakt hebt door het plaatsen van een foto van je creatie!
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Gesloten
moisame
Bead Chatter
Contacteer:
02/05 Kettinkjes voor vriendinnetjes!

Bericht door moisame » zo 02 mei 2010 11:54

Voor mijn vriendinnetjes twee Amerikaanse Italiaanse Windhondjes heb ik kettinkjes gemaakt met twee kleuren rose, bij beiden een verschillende hanger wat ook hun namen zijn: Pearl & Daimant.
Afbeelding
Voor deze damen een Hazewindhond heb ik een kettingkje gemaakt met haar eigen kleuren.
Afbeelding
Armbandje met ringstiften daaraan zilveren kubusen, roosjes en rijstkralen, blauwe buisjes en mini zwarte pareltjes.
Afbeelding
Sleutel of tashanger met verschillende kleuren paarse schelepen rose, blauwe en witte glaskralen, en baboesjkas in de kleuren blauw, paars en rose.
Afbeelding

Tips en ideen zijn altijd welkom!

Groetjes Anne :byebye

Bodhi
Bead Believer

Re: 02/05 Kettinkjes voor vriendinnetjes!

Bericht door Bodhi » zo 02 mei 2010 13:24

Heel erg leuk geworden!!!
Hazenwindhonden hebben altijd van die hele mooie brede banden om hun nek, dus om ze nu eens met een dunne ketting te zien is heel erg leuk :applaus:

ellybudding
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door ellybudding » zo 02 mei 2010 14:13

ziet er leuk uit!

groetjes
Elly

createss
Bead Designer

Bericht door createss » zo 02 mei 2010 14:25

Hoe leuk ik de kettinkjes ook vind, ik zou mijn hond nooit eentje omdoen. Ik moet er niet aan denken dat ze ergens achter blijft haken en dat ze op een of andere manier gewond zou raken door zo'n ketting :cry:
Vergeet niet: de hondenhalsbanden zijn speciaal gemaakt voor dieren. Je kunt niet zeggen tegen je hond "oppassen, je hebt een kettinkje om".

Ik vind je tas-/sleutelhangers erg leuk, lekker vrolijk.

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » zo 02 mei 2010 16:16

Oooow wat leuk die hondenkettingkjes! Weet je wat ik nou zo leuk vind, ik heb daar zelf ook aan zitten denken om van kralen een halsband voor mn hondje te maken, maar tot op heden nog niet de stap durven zetten...haha! Leuk dat jij het wel hebt gedaan! Dragen de honden ze ook echt?
Groetjes Esther

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » zo 02 mei 2010 18:08

Heb te weinig verstand van honden om te beoordelen of het goed of niet goed is om honden deze sieraden om te doen, maar ik vind het ze wel prachtig staan! Vind je sleutelhangers ook erg leuk! :applaus:

moisame
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door moisame » ma 03 mei 2010 10:06

Bedankt voor de reacties dames!

Aan estherwijma:
De kettinkjes worden gedragen op zon- en feestdagen [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img].

Aan createss:
Dit zijn de honden van mijn tante, ze hebben geen kinderen, dus de honden zijn haar heilig en zal ze ook nooit iets om doen wat gevaarlijk voor ze zal zijn. Ze worden ook alleen gedragen als er mensen zijn nooit als ze alleen zijn. (Niet als aanvallend bedoelt).

Groetjes Anne :byebye

wilmadonna
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door wilmadonna » ma 03 mei 2010 10:31

wat leuk zeg en wat een mooie honden!

zou alleen voor een iets kleinere parel gekozen hebben, ik vind hem nogal groot. De diamant vind ik mooi van formaat.
Je zou ook een wrap ketting kunnen maken en dan met hun naam eraan (of alleen de eerste letter). Verder niet teveel bedels enzo eraan, gewoon simpel houden. Moet wel fijn dragen zijn voor de honden.

Echt leuk!!!!!!!! :applaus:

Gesloten