Ik hoop zo dat het lukt... Eerst was het al 99% zeker.. maar toen bedacht de buurman zich... terwijl ik in gedachten het al helemaal ingericht had...
Hij wou toch niet weg.. maar toen heb ik de verhuurder gezegt dat ik dan opzoek ging naar iets anders want het is me gewoon te klein... ik heb geen opberg ruimte.. enz.. en toch behoorlijk voorraden en kan ze niet kwijt kan niets vinden. en de workshops zijn ook steeds meer een probleem buiten winkeltijd kan het maar vaak wil men bv een zaterdag middag.. en dan moet ik alles opladen om naar een buurtcentrum aan de overkant te gaan, kan prima maar kost zoveel meer tijd en energie.. tillen denken wat moet er mee terwijl alles in de winkel kant en klaar ligt... + de extra kosten voor de zaalhuur drankjes enz daar vallen mensen vaak over...
Nu heeft de verhuurder bedacht dat hij de buurman helpt zoeken naar een kleiner goedkoper pand buiten het centrum (kleding reparatie.. dus daar komen mensen wel voor iets verder het dorp uit...) en hij wil hem een vertrekpremie geven.....
ik huur het grootste pand van de 2... en als de buurman blijft en ik ga weg heeft hij het grootste pand leeg staan.. en hij weet wel in deze tijd krijgt hij daar niemand meer in

Duim allemaal voor me mee!!
GRoetjes Eelke