Oeps...dank je ik heb het aangepast!creakaatje schreef:tijd vliegt, maar gelukkig is het echt nog geen oktober.....(13-10-10)
graag eerst nog een lente en zomer
13/1/10 Armbanden
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
Rooos
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Leuk zeg al die reacties, ik maak de laatste tijd overwegend hele bewerkelijke kleine kraaltjes dingen, maar dit is toch ook wel weer superleuk om te doen!

Re: 13/1/10 Armbanden
Heel apart, ben zeker onder de indruk!
Groetjes Anne
Groetjes Anne
- estherwijma
- Bead Monster
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Wauw, heel mooi allemaal!!
De "Jorna" armbanden springen er voor mij uit, begrijp ik het goed dat die "vernoemd" zijn naar Jorna die hier ook op het forun wel eens aktief is? Uit Leusden, van de harten? Is dat een speciale techniek, is daar een beschrijving van? Sorry hoor, beetje nieuwsgierig...
Vind ook de armband met de Noorse sluiting superleuk!!
-
Rooos
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Leuk dat je zo enthousiast ben Simone! Inderdaad je hebt het over dezelfde Jorna! En wat misschien ook nog wel zo leuk is...er staat een tutorial voor de Blooming Bracelet op haar blog!!
http://mienepien.blogspot.com/2009/11/d ... celet.html
Kun je ze zelf ook maken! Volgens mij deed zij het met waxkoord van 1mm, maar ik heb ze nu in allerlei varianten gemaakt! Ben er ook weer met eentje bezig. Verslavend hoor!
http://mienepien.blogspot.com/2009/11/d ... celet.html
Kun je ze zelf ook maken! Volgens mij deed zij het met waxkoord van 1mm, maar ik heb ze nu in allerlei varianten gemaakt! Ben er ook weer met eentje bezig. Verslavend hoor!
-
De Sierkip
- Bead Chatter
Dank je wel, Roos, voor de link!! ![[kus] :bedankt:](./images/smilies/bedankt.gif)
Jee wat een verrassing!! Ze zijn erg mooi Roos!!! Leuk ze voorbij te zien komen 
Ik gebruik zelf altijd 2mm waxkoord...vind ikzelf net iets fijner werken en het resultaat is wat steviger.
Ik gebruik zelf altijd 2mm waxkoord...vind ikzelf net iets fijner werken en het resultaat is wat steviger.
-
Rooos
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Heee Jorna, hoe gaat het met de verhuizingsdrukte? Er wordt hier flink over je gebabbeld...hihi. Maar niks dan goeds, dat heb je wel gezien.Jorna schreef:Jee wat een verrassing!! Ze zijn erg mooi Roos!!! Leuk ze voorbij te zien komen
Oh het was 2 mm...ik onthoud dat soort dingen dus nooit, maar gelukkig heb je nu zelf ook antwoord gegeven... ik ben alweer met eentje bezig...ik wist niet dat het zo verslavend kon zijn. evenaart een beetje mijn BT verslaving...
Dus nogmaals dank voor de uitleg op de meeting!
Liefs Roos
De verhuisdrukte is nu wel een beetje voorbij..gelukkig!! Nog een paar kleine dingen die moeten komen, maar m'n hobbykamer is nu bijna klaar, dus ik vermaak me wel weer haha!!Rooos schreef:Heee Jorna, hoe gaat het met de verhuizingsdrukte? Er wordt hier flink over je gebabbeld...hihi. Maar niks dan goeds, dat heb je wel gezien.Jorna schreef:Jee wat een verrassing!! Ze zijn erg mooi Roos!!! Leuk ze voorbij te zien komen
Oh het was 2 mm...ik onthoud dat soort dingen dus nooit, maar gelukkig heb je nu zelf ook antwoord gegeven... ik ben alweer met eentje bezig...ik wist niet dat het zo verslavend kon zijn. evenaart een beetje mijn BT verslaving...
Dus nogmaals dank voor de uitleg op de meeting!![]()
![]()
Liefs Roos
Het is inderdaad leuk om die armbanden te maken he! En je hebt gelijk met je vergelijking met de Bt-techniek...