BT armband

Spiraal armband

Een c-londraadje meerijgen, en dan bij de kleine gaten kraaltjes dat draadje gebruikenDe Sierkip schreef:Mooi!!Vooral die bt-armband, hoe krijg je de draad door die parels, het c-lonkoord dat ik heb gebruikt krijg ik daar niet 2 x doorheen...
Ellen schreef:Een c-londraadje meerijgen, en dan bij de kleine gaten kraaltjes dat draadje gebruikenDe Sierkip schreef:Mooi!!Vooral die bt-armband, hoe krijg je de draad door die parels, het c-lonkoord dat ik heb gebruikt krijg ik daar niet 2 x doorheen...
Ik gebruik ander draad van de pipoos, het heet beading thread en is er in het creme, zwart en groen volgens mij maar dat is niet zo heel dik, maar wel een heel stevig draad, dus dat glijdt ook niet zo door je handenDe Sierkip schreef:Mooi!!Vooral die bt-armband, hoe krijg je de draad door die parels, het c-lonkoord dat ik heb gebruikt krijg ik daar niet 2 x doorheen...
Bedankt!!!Ik hoopte in een ander huis een hobbykamer te hebben, maar dat is nog niet gelukt, maar doordat ons nieuwe huisje zoveel groter is, heb ik wel gewoon wat meer ruimte op de tafel, en kraal toch eigenlijk altijd achter de laptop.... kan ik nog even het forum volgen... dus goed excuus om dit te blijven doenAlgante schreef:Gefeliciteerd met het nieuwe huis, hopelijk heb je een eigenste plekkie voor heerlijk met kralen bezig zijn?
De creaties zijn schitterend, vooral de BT!!![]()
En allemaal bedankt voor de tips