Mijn eerste creatie 20-7-09
Forumregels
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Dit subforum is alleen bedoeld voor zelfgemaakte kralensieraden en gadgets. Zelfgemaakte kralen kunnen geshowed worden bij Show je eigen handgemaakte kralen. Alle overige creaties, die niets met kralen te maken hebben, kunnen geshowed worden bij subforum Show je eigen overige creaties.
2) Upload je foto's via http://forum.kralen.com/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Het doet dan meteen automatisch mee met de wekelijkse wedstrijd.
3) Maximaal 1 foto per creatie
4) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
5) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Dit is m allereerste ketting. Aan de achterkant met een veter. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden....

Laatst gewijzigd door elsfijan op ma 20 jul 2009 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- bejuweled
- Bead Starter
- Contacteer:
Re: Mijn eerste creatie 20-7-09
Mooi hoor! Love the color
Grtjs,
*Peggy*

Grtjs,
*Peggy*
-
- Bead Chatter
Mooi! Vind ook de kleur heel mooi en knap gedaan voor je eerste ketting!! 

-
- Bead Interested
Leuke ketting, mooie kleur blauw.

Groetjes
Ingrid
te veel hobbies, te weinig tijd!
Ingrid
te veel hobbies, te weinig tijd!

- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Ik vind hem leuk
Zou je nog wel even de regels willen lezen
en je berichtje aan willen passen door hem te wijzigen via wijzigen knop ? :
- Upload je voorbeelden naar Kralen.com via upload.php. Je doet dan ook automatisch mee aan de wekelijkse sieradenwedstrijd! Je mag ook foto's vanaf een eigen website tonen, maar dan willen we je wel graag vragen de foto's er altijd op te laten staan. Het is niet toegestaan foto's vanaf gratis fotosites zoals imageshack, mijnalbum, etc te tonen. De reden is omdat sommigen pc problemen krijgen nadat ze bv imageshack hebben bezocht, en omdat de foto's daar niet altijd op zullen blijven.

Zou je nog wel even de regels willen lezen

- Upload je voorbeelden naar Kralen.com via upload.php. Je doet dan ook automatisch mee aan de wekelijkse sieradenwedstrijd! Je mag ook foto's vanaf een eigen website tonen, maar dan willen we je wel graag vragen de foto's er altijd op te laten staan. Het is niet toegestaan foto's vanaf gratis fotosites zoals imageshack, mijnalbum, etc te tonen. De reden is omdat sommigen pc problemen krijgen nadat ze bv imageshack hebben bezocht, en omdat de foto's daar niet altijd op zullen blijven.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Marieketting
- Bead Fan
Hartstikke leuk! Je hebt talent! 

Dankje voor jullie leuke reacties !!!
Enne... ik heb het aangepast via de upload
Enne... ik heb het aangepast via de upload
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Leuk hoor! Mijn lievelingskleurtje!
heel leuk, extra leuk omdat het de 1ste is, al netjes gelukt!
Ik hoop dat je niet moe wordt van onze regels
maar ik moet wel 1 van de 2 foto's verwijderen...bij het uploadformulier staat namelijk dat het max 1 foto per creatie is, dit om opslagruimte te beperken en om een leuke wekelijkse wedstrijd mogelijk te maken. Stel er zijn meerdere foto's per creatie dan stemt de 1 op foto 1 en de ander op foto 2, kortom dan wordt het rommelig.
Ik hoop dat je niet moe wordt van onze regels

-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
op naar de volgende ketting, deze is al prachtig en dan zelfs kettelen in een eerste ketting. Oogjes zijn over het algemeen best moeilijk in het begin (vond ik wel).
groetjes
Elly
groetjes
Elly