Letterkast
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
-
Noorverschuren
- Bead Anonymous
Ik wil dolgraag een letterkast hebben, maar vindt er geen. Wie kan mij er aan helpen?
Mail mij dan graag.
grt Noor Verschuren
Mail mij dan graag.
grt Noor Verschuren
-
Rooos
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: Letterkast
Regelmatig op marktplaats kijken...staat er nu weer een op, deze aanbieder heeft er meerdere, kom ik vaker tegen...
http://link.marktplaats.nl/263001330
Is trouwens het model wat ik ook heb
Niet een rare prijs...
Kwestie van veel speuren....ik denk dat er hier weinig dames zijn die van hun letterkast af willen of niet...meer die er ook eentje zoeken
Succes!
http://link.marktplaats.nl/263001330
Is trouwens het model wat ik ook heb
Kwestie van veel speuren....ik denk dat er hier weinig dames zijn die van hun letterkast af willen of niet...meer die er ook eentje zoeken
Succes!
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Er stonden er van het weekend meerdere op Marktplaats. Even in de gaten houden.
Overigens is er ook iemand die een moderne variant van dit soort kasten op bestelling maakt. Ergens rond de 250 euro geloof ik. Ik zal eens zoeken of ik de link nog kan vinden.
Overigens is er ook iemand die een moderne variant van dit soort kasten op bestelling maakt. Ergens rond de 250 euro geloof ik. Ik zal eens zoeken of ik de link nog kan vinden.
Groetjes, Marjan
Das helemaal geen geld dan, 250 euro.
Ben wel benieuwd naar de link. Mijn kast is nu bijna klaar (mijn vader heeft hem gemaakt) en die is toch echt wel duurder uitgevallen.
Maar inderdaad staan er regelmatig op marktplaats. Misschien een handige tip (als je daar niet allang zelf aan gedacht hebt
) let goed op de maten.
Soms heb je niet in de gaten dat hij niet uit elkaar kan. En wel de trap op moet!
Ben wel benieuwd naar de link. Mijn kast is nu bijna klaar (mijn vader heeft hem gemaakt) en die is toch echt wel duurder uitgevallen.
Maar inderdaad staan er regelmatig op marktplaats. Misschien een handige tip (als je daar niet allang zelf aan gedacht hebt
Soms heb je niet in de gaten dat hij niet uit elkaar kan. En wel de trap op moet!
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
http://www.winkelplein.nl/kralenenzo/de ... nt&Id=2589" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is geloof ik wel een Belgische winkel. Het is geen traditionele letterkast, maar ik vind hem wel mooi!
Het is geloof ik wel een Belgische winkel. Het is geen traditionele letterkast, maar ik vind hem wel mooi!
Groetjes, Marjan
-
Noorverschuren
- Bead Anonymous
Bedankt allemaal voor jullie reactie!!
Grt Noor
Grt Noor
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik heb in de winkel mijn kalen in tegelkasten zitten. Ideaal ze zijn best mooi kwa vorm, ze zijn erg stevig, kunnen veel gewicht aan. het enige wat je dan nodig hebt zijn bakken met vakjes om erin te zetten, maar vaak passen de gewone pastic bakken er prima in.
En ze zijn vaak een stuk goedkoper.. En ook belangrijk er zit een stop op de lades, je kunt er niet zo 1 perongelijk uittrekken..
Zoek maar eens op http://www.veilingkijker.nl" onclick="window.open(this.href);return false; op tegelkast en je vindt er vast een paar.
Groetjez Eelke
Ik heb in de winkel mijn kalen in tegelkasten zitten. Ideaal ze zijn best mooi kwa vorm, ze zijn erg stevig, kunnen veel gewicht aan. het enige wat je dan nodig hebt zijn bakken met vakjes om erin te zetten, maar vaak passen de gewone pastic bakken er prima in.
En ze zijn vaak een stuk goedkoper.. En ook belangrijk er zit een stop op de lades, je kunt er niet zo 1 perongelijk uittrekken..
Zoek maar eens op http://www.veilingkijker.nl" onclick="window.open(this.href);return false; op tegelkast en je vindt er vast een paar.
Groetjez Eelke
Die stop is inderdaad erg handig
Zag het al helemaal voor me, dat alles eruit kwam zetten
Klinkt ook erg handig, en vooral stevig.
Die gemaakte van de link vind ik ook wel mooi, maar ik zou het niet fijn vinden, dat de bakken niet aansluiten. Zo komt al het stof enzo erin.
Op marktplaats staan er inderdaad ook nog zag ik. Sommige ook mooi!
Klinkt ook erg handig, en vooral stevig.
Die gemaakte van de link vind ik ook wel mooi, maar ik zou het niet fijn vinden, dat de bakken niet aansluiten. Zo komt al het stof enzo erin.
Op marktplaats staan er inderdaad ook nog zag ik. Sommige ook mooi!
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Zo'n tegelkast is ook een idee. Ik geloof alleen nooit dat ik toestemming krijg om zoiets in huis te zettten 
Groetjes, Marjan
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
De tegelkasten van Eelke zijn heel mooi, maar persoonlijk vind ik ze niet geschikt om in huis te zetten. In haar winkel staan ze echter perfect. Ik zou voor thuis een gesloten kast kiezen, of zoals ik zelf heb: gesloten vakjesdozen in 2 Billy boekenkasten (hoge, brede) van Ikea.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.