Mijn site online!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
adoreerMir
Bead Anonymous
Mijn site online!

Bericht door adoreerMir » za 04 apr 2009 13:17

Zojuist heb ik mijn site online gezet! :D
Ik ben heel benieuwd naar jullie mening en eventuele tips!
http://mijnwebwinkel.nl/winkel/mir/
Ik heb de site meer als overzichtje gemaakt dan om er echt veel mee te verkopen, het is vooral voor de buurt maar ik vond het erg leuk om te doen :lol:
Van de week komen er veel sieraden bij, ik ben druk bezig met nieuwe dingetjes :applaus: dus daarom is de collectie nu nog een beetje karig.
Ben benieuwd!
Liefs, Mir

x-babs-x
Bead Believer
Contacteer:

Re: Mijn site online!

Bericht door x-babs-x » za 04 apr 2009 13:28

Ziet er heel netjes uit ! Wat een originele namen heb je vor je sieraden, dat maakt het heel apart !
Ik wilde een berichtje in je gastenboek plaatsen, maar dat werkte helaas nog niet...

Succes ermee !
Babs.

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Re: Mijn site online!

Bericht door sanegdokter » za 04 apr 2009 14:55

Ziet er heel erg mooi uit! :D Leuke welkomstpagina! :D

Ik zou alleen wel even kijken naar de foto's....je gebruikt namelijk heel veel verschillende achtergronden en in veel kleuren. Ik zou het proberen een beetje in dezelfde stijl te houden zodat je een mooi en rustig geheel krijgt en het goed op elkaar is afgestemd. :wink:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gesloten