Hoi hoi!
Bij deze plaats ik mijn website hier ook is.
Benieuwd naar jullie reacties en idd via de website verkoop je niet echt veel, maar is wel handig want automatisch wordt er toch achter gevraagd, dus...
http://www.mijnwebwinkel.be/winkel/bejuweled/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grtjs,
Peggy
PS : kribbelen jullie ook even iets in mijn gastenboek? Thx!
Website B-Juweled
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
-
Tinkywinky
- Bead Interested
Re: Website B-Juweled
Leuke website, maar mag iets zakelijker qua uiterlijk.
Het grijs als achtergrond mag iets lichter om de teksten en de foto's wat duidelijker te krijgen.
Wat je ook nog even moet doen is de spelfouten eruit halen, staat zo slordig
U hoeft de deur niet meer uit om leuke juweeltjes te kopen, vind u niet wat u zoekt, bezoeken onze webwinkel regelmatig want deze wordt wekelijks aangevuld!
Het grijs als achtergrond mag iets lichter om de teksten en de foto's wat duidelijker te krijgen.
Wat je ook nog even moet doen is de spelfouten eruit halen, staat zo slordig
U hoeft de deur niet meer uit om leuke juweeltjes te kopen, vind u niet wat u zoekt, bezoeken onze webwinkel regelmatig want deze wordt wekelijks aangevuld!
- bejuweled
- Bead Starter
- Contacteer:
Hoi!
Bedankt voor de opmerking had het niet gezien, heb wel lang aan het sukkelen geweest met die tekst in dat lettertype erin te krijgen, telkens is er wel iets ofwat veranderd van lettertype of formaat als ik die tekst erin wil plakken.
Nu heb ik die spellingsfout gecorrigeerd en heb ik nu weer een totaal ander lettertype staan dan dat ik wou, pffft!!
Grtjs,
Peggy
Bedankt voor de opmerking had het niet gezien, heb wel lang aan het sukkelen geweest met die tekst in dat lettertype erin te krijgen, telkens is er wel iets ofwat veranderd van lettertype of formaat als ik die tekst erin wil plakken.
Nu heb ik die spellingsfout gecorrigeerd en heb ik nu weer een totaal ander lettertype staan dan dat ik wou, pffft!!
Grtjs,
Peggy
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Mag ik ook nog even zeuren? Vind u niet wat u zoekt? Vind is met dt!Tinkywinky schreef:Leuke website, maar mag iets zakelijker qua uiterlijk.
Wat je ook nog even moet doen is de spelfouten eruit halen, staat zo slordig![]()
Als ik jouw was, zou ik de lengte ed. bij de sieraden zetten en het materiaal waarvan het gemaakt is (glas of kunststof of hout???)
En op je welkom site zou ik of steeds met "je" de mensen aanspreken of met "U". Je gebruikt het nu door elkaar, het is wisselend heel formeel en heel informeel.
Verder heb je mooie foto's, vind ik

En op je welkom site zou ik of steeds met "je" de mensen aanspreken of met "U". Je gebruikt het nu door elkaar, het is wisselend heel formeel en heel informeel.
Verder heb je mooie foto's, vind ik
Groetjes Ellen.