creaweekeind 13 t/m 15 feb hardenberg
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hallo Allemaal,
Wie kent er het creaweekeind in hardenberg? het is van 13 t/m 15 februari in de evenementen hal.
Misschien iemand die daar al eens geweest is?? Is het een beetje de moeite op kralengebied??
Of zijn er mensen die daar heen gaan in feb?
GRoetjes Eelke
Wie kent er het creaweekeind in hardenberg? het is van 13 t/m 15 februari in de evenementen hal.
Misschien iemand die daar al eens geweest is?? Is het een beetje de moeite op kralengebied??
Of zijn er mensen die daar heen gaan in feb?
GRoetjes Eelke
Re: creaweekeind 13 t/m 15 feb hardenberg
Ik ben vorig jaar geweest (2007 dus) en het aanbod was erg gevarieerd. Op kralengebied was er toen niet zoveel, maar wel veel kramen met breiwol, viltmateriaal, kaartenmaakspulletjes.
Hoe het dit jaar was, kan ik je niet zeggen.
Maar ik vond het toen wel erg leuk, kleinschaliger dan de Kreadoe in Utrecht (die ik eigenlijk te groot en te druk vind). Of ik dit jaar weer ga weet ik nu nog niet.
Hoe het dit jaar was, kan ik je niet zeggen.
Maar ik vond het toen wel erg leuk, kleinschaliger dan de Kreadoe in Utrecht (die ik eigenlijk te groot en te druk vind). Of ik dit jaar weer ga weet ik nu nog niet.
- Kralenannie
- Bead Designer
Ben er nu 3 (misschien al wel 4) keer geweest maar het is voor mij dan ook een thuiswedstrijd. De eerste keer dat ik ging was er overheersend scrapbookspul, maar de laatste 2 keren vond ik dat het kralenaanbod meer was geworden. Volgens mij heb ik nog wel een deelnemerslijst van afgelopen keer, mocht je er interesse in hebben. Kan je voor jezelf bepalen of het wat voor je is. Voor mij is het gewoon lekker struinen tussen de kraaltjes, ff zonder de kids.... kortom.... mamatime
.

Groetjes, Anita
Ik ben er in 2008 geweest en vond het erg leuk. Ik heb enorm genoten en vond dat er ook veel kralen waren. Er was zelfs een kraam met fimoklei-kralen. Idd kleinschaliger dan de Kreadoe, dat is gewoon heel veel van hetzelfde, waardoor het mij op een gegeven moment duizelde. Voor mij dus weer Hardenberg!
Ik wilde er graag heen maar heb helaas iets anders dat weekend.
Hoop dat jullie veel plezier hebben en hoor graag hoe het bevalt!
Groeten, Anita
Hoop dat jullie veel plezier hebben en hoor graag hoe het bevalt!
Groeten, Anita
Liefs, Anita
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi,
Is er nog iemand meer die een vrijkaartje wil? ik heb er nog een paar.
Groetjes Eelke
Is er nog iemand meer die een vrijkaartje wil? ik heb er nog een paar.
Groetjes Eelke
- Kralenannie
- Bead Designer
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi,
Daar gaan we dan, helemaal uitgeteld haha... ja letterlijk en figuurlijk.
we hebben ons helemaal lam geteld, met kralen en materialen.
Ik denk dat er zon 3000 zipzakjes door zijn gegaan in 2 weken.
Nu maar hopen dat het druk wordt.
Wie weet tot daar! en veel plezier!
GRoetjes Eelke
Daar gaan we dan, helemaal uitgeteld haha... ja letterlijk en figuurlijk.
we hebben ons helemaal lam geteld, met kralen en materialen.
Ik denk dat er zon 3000 zipzakjes door zijn gegaan in 2 weken.
Nu maar hopen dat het druk wordt.
Wie weet tot daar! en veel plezier!
GRoetjes Eelke
Je kraam zag er prima uit! En ik ben blij met heel wat zakjes! Maar wát een werk zeg! Succes nog de komende dagen 

- Kralenannie
- Bead Designer
Hey Krijsje,
Ik ga morgen en heb er superveel zin in. Waren er nog leuke workshops die je kan volgen?

Ik ga morgen en heb er superveel zin in. Waren er nog leuke workshops die je kan volgen?

Groetjes, Anita
Ik zag nu pas je berichtje! Workshops waren er wel, maar ik let er nooit zo op, wil eigenlijk altijd alleen maar kijken/kopen. Ik had opeens wel zoiets van: ik wil naar huis, aan de slag met al die materialen/ideeën! Daar zijn die workshops nu waarschijnlijk net voor bedoeld!
Ik ben benieuwd hoe jij het vond. Wat ik wel een beetje miste was de handwerk-kant. Die was er wel veel meer op de krea-doe. Ook de man van fimo-kralen maken was er nu niet, jammer!

- Kralenannie
- Bead Designer
Hey Krijsje,
Inderdaad was de handwerkkant wat minder vertegenwoordigd, maar daarentegen vind ik het wel leuker dat er wel meer kralen en ook anders leuks voor in de plaats is gekomen. Die fimokralenstand van vorig jaar was er inderdaad niet.
Mijn schoonzus was mee en haar schoonzus met 2 meiden van 10 en 13. Die laatste 2 hebben de workshop gedaan met mozaiek. Ze vonden het erg leuk en wij hebben ons ook prima vermaakt. Het is net of je als kind in een snoepwinkel rondloopt
.
Ik vond het wel weer een geslaagde beurs en ga dit najaar zeker weer

Inderdaad was de handwerkkant wat minder vertegenwoordigd, maar daarentegen vind ik het wel leuker dat er wel meer kralen en ook anders leuks voor in de plaats is gekomen. Die fimokralenstand van vorig jaar was er inderdaad niet.
Mijn schoonzus was mee en haar schoonzus met 2 meiden van 10 en 13. Die laatste 2 hebben de workshop gedaan met mozaiek. Ze vonden het erg leuk en wij hebben ons ook prima vermaakt. Het is net of je als kind in een snoepwinkel rondloopt

Ik vond het wel weer een geslaagde beurs en ga dit najaar zeker weer

Groetjes, Anita