Mijn eigen site: MaakHetFF!!

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Maddy
Bead Producer
Contacteer:
Mijn eigen site: MaakHetFF!!

Bericht door Maddy » di 30 dec 2008 16:48

Aangezien ik in de afgelopen jaren zoveel sieraden heb gemaakt en er alleen maar steeds meer bijkomen :roll: , ben ik een tijdje geleden ook begonnen met alles op een eigen website te zetten.
Ik had al samen met mijn zussen een zakelijke internet winkel, maar vond het niet leuk om dat vol te laden met teveel van mijn sieraden, was ook niet de bedoeling daarvan...dus ben toen begonnen met mijn eigen hobby-sieradensite.
Het is natuurlijk hartstikke leuk als je zo nu en dan iets verkoopt....vooral om lekker bezig te blijven, uiteindelijk kost een hobby toch altijd meer dan het opbrengt, maar het gaat mij met name om de lol die je van het maken hebt en het is tegelijk leuk om dingen te kunnen laten zien!
Ik heb zoveel leuke vragen en opmerkingen gehad over sieraden. Iets maken waarvan je merkt dat het mooi gevonden wordt, is het allemaal al meer dan waard :wink:

Ik krijg wel eens opmerkingen dat het te goedkoop zou zijn, maar het werk wat je er aan hebt valt zowiezo niet te berekenen en ik vind het veel leuker om zo nu en dan eens wat te verkopen, dan dat ik er rijk van zou moeten worden...hihihi was dat maar zo :lol: ...ik hou het liever toegankelijk, dat is simpelweg een keuze.

Vind je het leuk om een kijkje te nemen, ga dan naar: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/maakhetff

Voel je vrij om op of aanmerkingen te maken, ik ben best wel perfectionistisch en heb alles al honderden keren bekeken en/of aangepast [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] , maar er kan natuurlijk altijd nog iets verbeterd worden!
Afbeelding Groetjes, Maddy

Biebeltsje
Bead Designer
Contacteer:

Re: Mijn eigen site: MaakHetFF!!

Bericht door Biebeltsje » di 30 dec 2008 17:54

Had der al eerder op gekeken en vind het leuk der uit zien hoor! Alleen een klein puntje, en dat zal wel aan mijzelf liggen... :oops: Maar ik vind die achtergrond (die je vast hebt gezet) wat te druk :oops:

Erg mooie crea's trouwens hoor!!!
Afbeelding

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » di 30 dec 2008 18:31

Leuke site, mooie creaties! Ook de site van jou en je zussen is erg leuk, met leuke dingen!!
Over MaakHetFF ben ik het wat betreft de achtergrond wel met Biancaatje eens. Het leidt nogal af. Verder is het echt compleet en overzichtelijk!! Succes ermee!! Gezien jullie gezamelijke site al 4 jaar bestaat, zal het vast gaan lukken!! :D

Groetjes, Simone

Maddy
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Maddy » di 30 dec 2008 18:44

hihihi...ik vind het wel grappig dat jullie het zeggen, want dat is ook niet mijn normale achtergrond! Dit heb ik pas kort geleden gedaan i.v.m. met mijn boekje, het is de cover van het boekje wat je nu als achtergrond ziet en doordat dat een klein fotootje is 'vermenigvuldigd' het zich in een heleboel kleine fotootjes waardoor het erg vol lijkt...jullie hebben helemaal gelijk hoor en het blijft ook zeker niet zo.

*vindt het stiekum zelf ook errug druk* :lol:

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » di 30 dec 2008 19:44

Leuke site,mooie sieraden!
Ik ben heel benieuwd naar je boekje, je gaat het niet zelf verkopen(met handtekening)? :wink:
Groetjes Els,

Maddy
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Maddy » di 30 dec 2008 19:53

Ja we gaan hem via de site die ik met mijn zussen heb verkopen, dat is een zakelijke site. Deze site is voor de hobby en daar mag ik geen ingekochte artikelen verkopen.
Dus als je het leuk vind als ik er iets inschrijf kun je hem via onze winkel kopen, ik handel alle bestellingen af, dus kom je automatisch ook bij mij terecht :wink: ...ev. info hierover vindt je op MaakHetFF (kijk dan even bij 'patronenboek').

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » wo 31 dec 2008 00:10

Mooie site! Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo stoor aan de achtergrond aangezien het leesvlak wel egaal en rustig is. Het zou misschien wel iets zijn om te proberen als je de foto groot centraal plaatst. Ik ben benieuwd hoe dat eruit ziet. :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » wo 31 dec 2008 00:24

Je hebt een mooie site vind ik. Met mooie sieraden, vooral de exclusieve :D :!: :applaus:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je boekje.. leuk :!:
Groetjes Ellen.

CreaCorina
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » wo 31 dec 2008 13:14

Had je site al eens eerder bekeken,ziet er goed uit!
Mooie sieraden ook.
Ik stoor me persoonlijk ook niet heel erg aan de achtergrond,het leesvlak is rustig,da's al heel belangrijk :wink:
Groetjes van Corina

Afbeelding

Maddy
Bead Producer
Contacteer:

Re: Mijn eigen site: MaakHetFF!! Nieuw 'smoeltje'!

Bericht door Maddy » do 24 sep 2009 09:21

Ik vond het laatst hoog tijd worden voor een nieuw 'smoeltje' van mijn website, het soort sieraden wat ik maak is in de loop van de tijd 'veranderd', dus vond ik eigenlijk dat de uitstraling van de site ook meeveranderen moest (het houd je van de straat toch? :D )
Het blauw wat ik eerst had was ik ineens helemaal zat en heb voor een andere (in mijn ogen rustigere) kleur gekozen. Ook het logo heb ik veranderd en allemaal nieuwe foto's gemaakt.

Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en eerlijke meningen (negatief of positief) zijn altijd welkom een ander ziet misschien weer iets wat ik niet zie!

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » do 24 sep 2009 09:29

Ziet er hartstikke mooi uit Maddy! :D
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Kikkertje
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Kikkertje » do 24 sep 2009 09:34

Mooie kleur! Ziet er mooi uit!
Groetjes, Marjan

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » do 24 sep 2009 16:59

Mooi, en passend bij de sieraden :D :D
Groetjes Ellen.

Maddy
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Maddy » do 24 sep 2009 18:31

...dankjulliewel voor de lieve reacties...als er iets in jullie ogen niet klopt of ontbreekt mag je het ook gerust zeggen hoor, kan prima tegen kritiek :boos: ....... :lol10:
Ben heel blij dat je zegt dat je het bij de sieraden vind passen Ellen, dat was toch de belangrijkste reden waarom ik een andere uitstraling wilde....het totaalbeeld klopte gewoon niet meer (in mijn soms best wel veeleisende ogen dan :gek: ) en ik kan het zelf wel allemachtig prachtig vinden, maar het is net zo belangrijk om te weten hoe het op een ander overkomt.

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Hannelies » do 24 sep 2009 19:22

Ik had 'm ook al eens gezien dacht ik. Maar hij ziet er prachtig uit hoor. Erg leuke dingen ook, en goedkoop! Als alles wat je maakt uniek is, kun je er volgens mij best wat meer voor vragen. Zit tenslotte uren werk in, of niet?

Gesloten