Waar vind ik een simpel kruis?
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Ik heb een opdracht voor het maken van een rozenkrans en nou ben ik op zoek naar een simpel kruis. Dus niet te veel frullen, geen strass en ongeveer 3 cm hoog.
Waar o waar?
Waar o waar?
Kralen make the world go round!
Re: Waar vind ik een simpel kruis?
Ik stuur je even een PB'tje... heb je ook gemaild....Armande schreef:Ik heb een opdracht voor het maken van een rozenkrans en nou ben ik op zoek naar een simpel kruis. Dus niet te veel frullen, geen strass en ongeveer 3 cm hoog.
Waar o waar?
Groetjes, Zus
op http://www.dekwast.nl" onclick="window.open(this.href);return false; staan ook een paar simpele kruisjes.
groetjes Elly
Nou helaas pindakaas, achter het net gevist!
Ik heb voor het eerst besteld bij De Kwast, maar ik ben er helemaal niet tevreden over. Het kruis dat ik had besteld was kennelijk niet meer op voorraad, krijg ik gewoon de bestelling zonder dat kruis!!! In plaats dat ze me dat even melden of zoals andere sites hun site up to date houden en melden dat iets uitverkocht is! Dan had ik verder gezocht. Nu ben ik bijna een week verder (levering duurde erg lang) en moet ik alsnog verder zoeken.
Daarbij komt dat de verzendkosten erg hoog zijn. Ik had nog een paar andere kralen besteld, totaal gewicht van 50 gram, en dat kwam in een veel te grote doos waarvoor ik 4,50 verzendkosten moest betalen. Terwijl het prima in een envelop met 3 x 39ct postzegels had gekund.
Dat is echt de laatste keer dat ik daar heb besteld.
Ik heb voor het eerst besteld bij De Kwast, maar ik ben er helemaal niet tevreden over. Het kruis dat ik had besteld was kennelijk niet meer op voorraad, krijg ik gewoon de bestelling zonder dat kruis!!! In plaats dat ze me dat even melden of zoals andere sites hun site up to date houden en melden dat iets uitverkocht is! Dan had ik verder gezocht. Nu ben ik bijna een week verder (levering duurde erg lang) en moet ik alsnog verder zoeken.
Daarbij komt dat de verzendkosten erg hoog zijn. Ik had nog een paar andere kralen besteld, totaal gewicht van 50 gram, en dat kwam in een veel te grote doos waarvoor ik 4,50 verzendkosten moest betalen. Terwijl het prima in een envelop met 3 x 39ct postzegels had gekund.
Kralen make the world go round!
Je hebt hun toch wel gemaild met deze klacht he?Armande schreef:Nou helaas pindakaas, achter het net gevist!
- Magic-Woman
- Bead Dreamer