update website
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
- wilmadonna
- Bead Fan
- Contacteer:
Heb sinds 2005 een eigen website.
Eerst ook tassen erop, maar ik heb alles verandert en nu zoveel sieraden, dat ik geen plaats meer heb voor de tassen, haha.
Heb geen professionele server, dus ik moet het doen met de mb's die ik mag gebruiken, en dat zijn er niet zoveel.
ik hoor graag reakties, tips, kritiek en leuke berichtjes!!!!!
Eerst ook tassen erop, maar ik heb alles verandert en nu zoveel sieraden, dat ik geen plaats meer heb voor de tassen, haha.
Heb geen professionele server, dus ik moet het doen met de mb's die ik mag gebruiken, en dat zijn er niet zoveel.
ik hoor graag reakties, tips, kritiek en leuke berichtjes!!!!!
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Zoooowwwww veel zeg!
Niet alles is mijn smaak maar sommigen vind ik erg mooi, zoals een paar van de groene kettingen (met edelsteen?)
Grappig vind ik het dat de sieraden in het gras liggen, en op de detailfoto op de stoep
Het enige puntje van kritiek is wat mij betreft de buttons met de handjes, het duurde even voordat ik doorhad dat je daarmee nóg meer sieraden kan zien.
Verder: leuke site!
Niet alles is mijn smaak maar sommigen vind ik erg mooi, zoals een paar van de groene kettingen (met edelsteen?)
Grappig vind ik het dat de sieraden in het gras liggen, en op de detailfoto op de stoep

Het enige puntje van kritiek is wat mij betreft de buttons met de handjes, het duurde even voordat ik doorhad dat je daarmee nóg meer sieraden kan zien.
Verder: leuke site!

~Audrey~
- Yvonne ADD
- Bead Interested
- Contacteer:
Leuke website,maar wel eentje waar ik even in op ontdekkingstocht moest voor ik 'm doorhad.
Maar dat was geen straf hoor
De grasfoto's zijn origineel maar lastig om de sieraden goed te onderscheiden. Wel leuk aangevuld met de tegelfoto's.
En ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar je tassen, of had ik die ook ergens op de site kunnen zien?-

En ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar je tassen, of had ik die ook ergens op de site kunnen zien?-

- wilmadonna
- Bead Fan
- Contacteer:
Vita schreef: En ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar je tassen, of had ik die ook ergens op de site kunnen zien?-
Nee, helaas zijn die weer van mijn site af, want ik heb geen extra ruimte meer om ze te plaatsen. Heb al mijn plaats nu voor de sieraden gemaakt.
Mijn site was eerst anders (wel met handjes, haha) en ik wilde een frisse, ietswat zomerse uitstraling (vandaar het gras) en heb de vergrootte foto's van de sieraden groter gemaakt dan ze eerst waren.
Was trouwens een heel gedoe om alle sieraden te fotograferen op gras EN daarna nog een keer op alle tegels.
Ik heb namelijk nog veel meer sieraden, maar ik kan ze niet allemaal op de site plaatsen, haha
Ik kan wel een aantal tassen van me op mijn blog plaatsen, (knop op mijn site) maar dat doe ik morgen, ga nu zzzzzlapen!

Bedankt voor alle leuke reakties!!!

Hé da's wel een goed idee! Ik had inderdaad gezien dat je er ook een blog bij hebt. Ga ik daar binnenkort ook even rondneuzenwilmadonna schreef:Vita schreef: En ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar je tassen, of had ik die ook ergens op de site kunnen zien?-
Nee, helaas zijn die weer van mijn site af, want ik heb geen extra ruimte meer om ze te plaatsen.......
Ik kan wel een aantal tassen van me op mijn blog plaatsen, (knop op mijn site) maar dat doe ik morgen, ga nu zzzzzlapen!
Bedankt voor alle leuke reakties!!!

- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- wilmadonna
- Bead Fan
- Contacteer:
- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer:
- wilmadonna
- Bead Fan
- Contacteer:
site
ik heb de sieraden op 3 pagina's verdeeld, en een beetje op kleur gesorteerd dus....
(klik op de handjes om verder te gaan, haha)
(klik op de handjes om verder te gaan, haha)