update website

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
Gesloten
wilmadonna
Bead Fan
Contacteer:
update website

Bericht door wilmadonna » vr 11 jul 2008 21:22

Heb sinds 2005 een eigen website.
Eerst ook tassen erop, maar ik heb alles verandert en nu zoveel sieraden, dat ik geen plaats meer heb voor de tassen, haha.
Heb geen professionele server, dus ik moet het doen met de mb's die ik mag gebruiken, en dat zijn er niet zoveel.

ik hoor graag reakties, tips, kritiek en leuke berichtjes!!!!!

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 11 jul 2008 22:59

Zoooowwwww veel zeg!
Niet alles is mijn smaak maar sommigen vind ik erg mooi, zoals een paar van de groene kettingen (met edelsteen?)

Grappig vind ik het dat de sieraden in het gras liggen, en op de detailfoto op de stoep :D

Het enige puntje van kritiek is wat mij betreft de buttons met de handjes, het duurde even voordat ik doorhad dat je daarmee nóg meer sieraden kan zien.

Verder: leuke site! :thumb:
~Audrey~

Yvonne ADD
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Yvonne ADD » za 12 jul 2008 08:11

Leuke website, mooie sieraadjes.
De eerste foto's in het gras doen je sieraden te niet, maar gelukkig wordt dat goed gemaakt als ik er op klik. Op de tegel komen ze wel mooi uit.
Je hebt inderdaad heel veel gemaakt.
Groetjes Yvonne

Sylvi@
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ » di 15 jul 2008 19:53

Heb je site met een bezoekje vereerd!
Ziet er goed uit zeg. Heel apart, de sieraden op het gras fotograferen, wel heel erg leuk!

Groetjes Sylvia

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » di 15 jul 2008 20:24

Leuke website,maar wel eentje waar ik even in op ontdekkingstocht moest voor ik 'm doorhad. :oops: Maar dat was geen straf hoor :wink: De grasfoto's zijn origineel maar lastig om de sieraden goed te onderscheiden. Wel leuk aangevuld met de tegelfoto's.
En ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar je tassen, of had ik die ook ergens op de site kunnen zien?- :oops:

wilmadonna
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door wilmadonna » di 15 jul 2008 20:42

Vita schreef: En ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar je tassen, of had ik die ook ergens op de site kunnen zien?- :oops:

Nee, helaas zijn die weer van mijn site af, want ik heb geen extra ruimte meer om ze te plaatsen. Heb al mijn plaats nu voor de sieraden gemaakt.
Mijn site was eerst anders (wel met handjes, haha) en ik wilde een frisse, ietswat zomerse uitstraling (vandaar het gras) en heb de vergrootte foto's van de sieraden groter gemaakt dan ze eerst waren.
Was trouwens een heel gedoe om alle sieraden te fotograferen op gras EN daarna nog een keer op alle tegels.
Ik heb namelijk nog veel meer sieraden, maar ik kan ze niet allemaal op de site plaatsen, haha

Ik kan wel een aantal tassen van me op mijn blog plaatsen, (knop op mijn site) maar dat doe ik morgen, ga nu zzzzzlapen! :)

Bedankt voor alle leuke reakties!!! :)

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » wo 16 jul 2008 08:18

wilmadonna schreef:
Vita schreef: En ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden naar je tassen, of had ik die ook ergens op de site kunnen zien?- :oops:

Nee, helaas zijn die weer van mijn site af, want ik heb geen extra ruimte meer om ze te plaatsen.......

Ik kan wel een aantal tassen van me op mijn blog plaatsen, (knop op mijn site) maar dat doe ik morgen, ga nu zzzzzlapen! :)

Bedankt voor alle leuke reakties!!! :)
Hé da's wel een goed idee! Ik had inderdaad gezien dat je er ook een blog bij hebt. Ga ik daar binnenkort ook even rondneuzen :wink:

CreaCorina
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » wo 16 jul 2008 09:09

Leuke website
Groetjes van Corina

Afbeelding

L.C.
Bead Starter

Bericht door L.C. » wo 16 jul 2008 09:14

Prachtige website. :thumb:

Zeer aangenaam surfen, rustgevend.
Fantastisch mooie creaties.

De presentatie is ongelooflijk goed gedaan.
Proficiat. :applaus2:
Groetjes,
Linda

wilmadonna
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door wilmadonna » wo 16 jul 2008 09:26

L.C. schreef:Prachtige website. :thumb:

Zeer aangenaam surfen, rustgevend.
Fantastisch mooie creaties.

De presentatie is ongelooflijk goed gedaan.
Proficiat. :applaus2:
Dank je wel, wordt er helemaal verlegen van, haha

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » vr 01 aug 2008 10:22

erg leuke site! :D grappig gedaan met het gras en die stoeptegels.
Persoonlijk vind ik het fijner als de sieraden staan ingedeeld naar categorie. vind ik wat overzichtelijker :wink:

wilmadonna
Bead Fan
Contacteer:

site

Bericht door wilmadonna » vr 01 aug 2008 21:43

ik heb de sieraden op 3 pagina's verdeeld, en een beetje op kleur gesorteerd dus....
(klik op de handjes om verder te gaan, haha)

Gesloten