Ringetjes techniek.

Linkjes naar leuke websites met mooie creaties of handige technieken en/of vragen over dat soort websites kun je hier plaatsen.
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Principessa
Bead Interested
Ringetjes techniek.

Bericht door Principessa » za 05 jul 2008 19:16

Ik heb een ringetjes probleem. Ik maak veel kettingen voor mijn schoonmoeder. Ik heb ook een sleutelhanger gemaakt met veel kralen gekettelt aan een stuk jasseron.

Nu heeft ze wel vaker gezegd dat de kralen eraf vallen of dat er weer iets stuk is. Dit ligt meestal aan het bevestigingsringetje.

Ik heb het op verschillende manieren geprobeert. Uiteindes tegen elkaar, een beetje over elkaar. Dikke, dunne ringetjes maar ik stuit toch wel steeds op hetzelfde probleem.

Zo vind ik het natuurlijk niet leuk. Ik wil niet dat dingen die ik weggeef steeds maar kapot gaan..

Doe ik iets fout, zie ik iets over het hoofd?

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » za 05 jul 2008 19:24

Heel herkenbaar en erg vervelend. Ik gebruik de laatste tijd erg stevige ringetjes die ik echt met 2 tangen open en dicht moet buigen. Die blijven toch wel beter dicht. Maar het verschilt erg per webshop wat de kwaliteit is van de ringetjes, en dat is lastig met bestellen, want dat zie je pas als je ze hebt.
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Yvonne ADD
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Yvonne ADD » za 05 jul 2008 19:44

Ik gebruik eigenlijk altijd splitringetjes om bedeltjes, hangers of kettelkralen aan te hangen.
Ik gebruik de splitringetjes nu zelfs ook als verlengketting, omdat de kant en klare altijd kapot gingen. Sinds die tijd heb ik geen klachten meer gehad.
Groetjes Yvonne

Principessa
Bead Interested

Bericht door Principessa » za 05 jul 2008 19:48

Yvonne ADD schreef:Ik gebruik eigenlijk altijd splitringetjes om bedeltjes, hangers of kettelkralen aan te hangen.
Ik gebruik de splitringetjes nu zelfs ook als verlengketting, omdat de kant en klare altijd kapot gingen. Sinds die tijd heb ik geen klachten meer gehad.
Wat is een splitringetje :oops:

@Tessa, ik heb ook inderdaad erge stevige maar die zijn gelijk ook erg grof...

mmm

MarjaH
Bead Believer

ringetjesprobleem

Bericht door MarjaH » za 05 jul 2008 21:03

Ik los het als volgt op:

Heb ik geleerd via hele duidelijke instructies op http://www.naturaljewels.nl" onclick="window.open(this.href);return false; waar ik via google toevallig op kwam.

Komt neer op het volgende: ik maak een soort wireverbinding en neem hiertoe een iets langere kettelstift en dan maak ik een oogje dat ik direct aan de jasseron verbind en daarna sluit ik dat helemaal door het eind nog een paar keer te draaien om de stift zelf. Dan knip ik hem af en knijp ik het eind nog even met een tangetje vast zodat het niet prikt.

Kan het nooit meer los!

Marja

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » za 05 jul 2008 21:31

Deze week was er toevallig iemand die zei dat sandra's ringetjes zo goed waren. Bij haar gingen ze ook steeds stuk, maar nu dus niet meer.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 05 jul 2008 21:35

madebyme schreef:Deze week was er toevallig iemand die zei dat sandra's ringetjes zo goed waren. Bij haar gingen ze ook steeds stuk, maar nu dus niet meer.
uhm ik had geen ringen die stuk gingen hoor....heb eigenlijk nooit open ringen online gehad die slecht waren...wel splitringen die moeilijk open/dicht ging, maar dat was er dan ook bij vermeld.

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » za 05 jul 2008 22:43

Sandra schreef:
madebyme schreef:Deze week was er toevallig iemand die zei dat sandra's ringetjes zo goed waren. Bij haar gingen ze ook steeds stuk, maar nu dus niet meer.
uhm ik had geen ringen die stuk gingen hoor....heb eigenlijk nooit open ringen online gehad die slecht waren...wel splitringen die moeilijk open/dicht ging, maar dat was er dan ook bij vermeld.
Bij dat meisje die zei dat jouw ringen zo goed waren. Bij haar gingen ze steeds stuk (voordat ze jouw ringen had).

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 06 jul 2008 09:59

madebyme schreef:
Sandra schreef:
Bij dat meisje die zei dat jouw ringen zo goed waren. Bij haar gingen ze steeds stuk (voordat ze jouw ringen had).
Zie http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=32680" onclick="window.open(this.href);return false;
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 jul 2008 10:26

ooh wacht, had beetje verkeerd begrepen, sorry....dacht dat je bedoelde dat demijne eerst stuk gingen maar nu niet meer....maar het is dus die van Jolanda, die het bij groothandel kocht, en slecht was, en nu blij is met die van mij. even miscommunicatie ;)

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » zo 06 jul 2008 10:33

Ja, sorry voor de onduidelijkheid, taaltechnisch had mijn berichtje ook wel iets beter gekund :wink: .
Maar ja, nu begrijpen we elkaar.

(Wilde juist een compliment geven en haar naar jouw website verwijzen, ook omdat ik zelf nooit iets koop bij jou, echt schandalig. Ik kijk vaak, maar zie dan niet echt dingen van mijn smaak. Zal zeker nog een keer bij je kopen, als dank dat ik op je forum 'mag zijn' :D.)

Principessa
Bead Interested

Bericht door Principessa » zo 06 jul 2008 11:13

madebyme schreef:Ja, sorry voor de onduidelijkheid, taaltechnisch had mijn berichtje ook wel iets beter gekund :wink: .
Maar ja, nu begrijpen we elkaar.

(Wilde juist een compliment geven en haar naar jouw website verwijzen, ook omdat ik zelf nooit iets koop bij jou, echt schandalig. Ik kijk vaak, maar zie dan niet echt dingen van mijn smaak. Zal zeker nog een keer bij je kopen, als dank dat ik op je forum 'mag zijn' :D.)
:lol: :lol: :lol:

Gaat lekker. Ik heb al wel eens bij Sandra besteld en dat bevalt mij prima. De volgende keer zal ik zeker de ringetjes erbij bestellen :D

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 jul 2008 11:20

:lol: haha je hoeft je niet verplicht te voelen wat te bestellen bij mij hoor! je moet bestellen als je wat leuks ziet en wil hebben, niet omdat het hoort. ;)

Principessa
Bead Interested

Bericht door Principessa » zo 06 jul 2008 11:40

Sandra schreef::lol: haha je hoeft je niet verplicht te voelen wat te bestellen bij mij hoor! je moet bestellen als je wat leuks ziet en wil hebben, niet omdat het hoort. ;)
Snap ik maar ringetjes heb ik toch wel ooit weer nodig he...
En als iemand er positieve reclame over maakt neig je sneller naar die webshop. Dus goede reclame dit.

(Ik heb die gekleurde letterkralen bij je gekocht en toen een mail gestuurd of je ook gekleurde cijferkralen had :wink: )

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 06 jul 2008 11:55

:lol: ik bedoelde het voor madebyme, zij zei
madebyme schreef:...

;) je hoeft dus niet te kopen als dank voor het forum. ;)

Gesloten