nieuwe kralenruil kunstof-acryl (NL) VOL
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
Het gewicht is niet helemaal 250 gram.
Op mijn keukenweegschaaltje was het pakketje 250 gram en ik was al bang dat de porto meer dan € 2.20 zou zijn, maar toen ik bij het postkantoor was bleek het pakketje 163 gram te wegen.
Maar er zit toch genoeg in. Kunststof weegt nu eenmaal niet veel.
Toch maar eens gaan denken aan een nieuwe keukenweegschaal

Op mijn keukenweegschaaltje was het pakketje 250 gram en ik was al bang dat de porto meer dan € 2.20 zou zijn, maar toen ik bij het postkantoor was bleek het pakketje 163 gram te wegen.
Toch maar eens gaan denken aan een nieuwe keukenweegschaal

Groetjes
Hilde
Hilde schreef:Op mijn keukenweegschaaltje was het pakketje 250 gram en ik was al bang dat de porto meer dan € 2.20 zou zijn, maar toen ik bij het postkantoor was bleek het pakketje 163 gram te wegen.
Toch maar eens gaan denken aan een nieuwe keukenweegschaal![]()

- jolanda66
- Bead Believer
- Contacteer:
misschien stond hij al niet goed toen je ging wegenHilde schreef:Het gewicht is niet helemaal 250 gram.
Toch maar eens gaan denken aan een nieuwe keukenweegschaal![]()
ik wil de weegschaal als ik mezelf weeg ook wel 10 kg terugzetten
maar ja het helpt niet he

Groetjes van mij
Ik lijk simpel , en dat ben ik ook
Ik lijk simpel , en dat ben ik ook
- shadow
- Bead Designer
- Contacteer:
Ik zal de envelop las hij aankomt wegen,dan weet ik gelijk of mijn weegschaal wel oke
is.
Komt goed, laat weten wat ik eruit haal.
Zal beschrijven wat voor kk kralen ik terug stop!
ga niet onder de brievenbus liggen,lol blijf ik heen en weer hollen 2 kids ziek thuis.

Komt goed, laat weten wat ik eruit haal.
Zal beschrijven wat voor kk kralen ik terug stop!
ga niet onder de brievenbus liggen,lol blijf ik heen en weer hollen 2 kids ziek thuis.
Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!
- shadow
- Bead Designer
- Contacteer:
Goed nieuws dames
: de envelop is BINNEN!!!!!
Las in de thread over glas erbij,dat ga ik dus even checken.
en ofcourse zoals belooft,pllats ik foto met wat ik eruit gehaalt heb
Belooft is belooft
Heb het wel druk heute ( sorrij duits van geboorte),maar als het lukt gaat
envelop vòòr 17.00 nog op de post.
grt shadow

Las in de thread over glas erbij,dat ga ik dus even checken.
en ofcourse zoals belooft,pllats ik foto met wat ik eruit gehaalt heb

Belooft is belooft
Heb het wel druk heute ( sorrij duits van geboorte),maar als het lukt gaat
envelop vòòr 17.00 nog op de post.
grt shadow
Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ja het zou normaal moeten zijn Erica....maar mijn verstuurde envelop naar Jolanda van de andere kralenruil is dus nog helemaal niet aangekomen....ben ik lekker mee....doe ik weer mee, doe ik de envelop weer snel de deur uit, en vervolgens zijn we dik een halve week verder en Jolanda heeft nog niets ontvangen!!!!
What's life whithout beads
Precies dat is wat ik bedoelde.vicky stellwag schreef:ja het zou normaal moeten zijn Erica....maar mijn verstuurde envelop naar Jolanda van de andere kralenruil is dus nog helemaal niet aangekomen....ben ik lekker mee....doe ik weer mee, doe ik de envelop weer snel de deur uit, en vervolgens zijn we dik een halve week verder en Jolanda heeft nog niets ontvangen!!!!
Zouden er misschien postbodes zijn die anti-kralenruilen zijn.... of juist gek op kralen..., wel heel jammer want ik vind het best leuk zo'n kralenruil. Het is net of je op een cadeautje zit te wachten...