Praxis

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Piërra
Bead Believer
Praxis

Bericht door Piërra » vr 16 mei 2003 20:26

Hallo!

Een klein tipje voor als je 's avonds zonder kralen bent komen te zitten en je moet en zult nog wat creatief maken. Ik was bij de Praxis in Hoorn en daar hebben ze een hele grote creatieve afdeling. Als je binnen loopt gelijk links langs alle kassa's en dan zie je het zo.

Ze hebben een redelijke stand met kralen. Voornamelijk kleine kralen in zakjes van 16 tot 25 gram (tussen de 1,19 euro en 1,49 euro). Daarnaast hebben ze knijpkralen en sluitingen. Ook hebben ze een groot assortiment aan Wire&Wire draad en ook een wire artist en wire winder. Ik heb ook een weefgetouw zien liggen, allerlei soorten tangen (denk ik wel wat duur rond de 5 euro 50) en wat boekjes over creatief met kralen. Ik weet niet
of ze dit ook bij andere Praxis winkels hebben.

Ook zag ik nog rood metalen stelling met kleine doorzichtige bakjes erin vanaf 15 bakjes (die met 15 bakjes was bijna 11 euro). Die bakjes kun je makkelijk verdelen in meerdere vakken of ??n vak laten. De stelling kan opgehangen worden en de bakje kunnen er niet gelijk uitvallen er zit een soort beveiliging aan (niet te wild doen). Ik heb er een doorzichtige grote bak gekocht, je kent ze vast wel, voor 2 euro 79, vond ik wel een leuk prijsje.

Ik weet niet of alle prijzen normaal zijn, maar mocht je met je handen in het haar zitten, ze zijn volgens mij alle door de weekse avonden open.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Liefs,
Pi?rra

Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » vr 16 mei 2003 22:26

Hoi Pierra!

Bedankt voor de tip!
Ik ga binnenkort een keertje kijken.
Ik heb nooit geweten dat de Praxis ook een creatief afdeling had!

Groetjes Jolanda

~love~
Bead Dreamer

Bericht door ~love~ » vr 16 mei 2003 23:44

Nu ben ik toch ook heel nieuwschierig geworden of ze dat bij ons
bij de praxis ook hebben dus ga ook ik snel maar is kijken :D

Bedankt voor de tip

groetjes judith

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » za 17 mei 2003 09:05

Hoi Pierra,

Ik had ook al van mijn tante gehoord dat ze kralen verkopen bij de Praxis. Ik ben toen eens gaan kijken hier in Deventer...maar helaas :cry:
Misschien in de wat grotere vestigingen :roll:
Afbeelding Groetjes Marije

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 17 mei 2003 14:33

ben zelf wel heel verbaasd, dat ze zoveel kralen verkopen, grappig.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 17 mei 2003 15:25

Dat had ik nou nooit gedacht... dat Mirna dat niet laat zien in Eigen Huis & Tuin :wink: . De eerstvolgende keer dat mijn vader gaas voor het konijnenhok gaat halen ga ik met hem mee :D !
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » za 22 nov 2003 23:13

Pierra welke praxis was dat?
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » za 22 nov 2003 23:44

De praxis in den haag (laakkade) heeft ze ook.
Maar verwacht geen grote krlaen hoor, ze hebben eigenlijk alleen maar van die saedbeads geloof ik!
Tangetjes zijn dan nog goedkoop 5,50 euro.
Wil je echt goeie hebben kom je rond de 23 euro...
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!

Gesloten