Ook wel leuk als vriendschapsbeestjes, dus aan een lieve vriend of vriendin geven of aan andere lieve mensen.
prachtige fimo octopusjes
Forumregels
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
Dit subforum is bedoeld voor kralenwebsites ter inspiratie of om technieken te leren. Het is niet bedoeld voor het verwijzen naar kraleninternetshops.
-
annuh
- Bead Interested
- Contacteer:
Zouden inderdaad wel leuk zijn als baby mobiel! Dan allemaal in lieve kleurtjes. Momentel geen zwangere in mijn omgeving, maar ga dit wel onthouden (en dan iemand vinden die ze tzt voor mij, tegen een vergoeding, wil maken
)
Ook wel leuk als vriendschapsbeestjes, dus aan een lieve vriend of vriendin geven of aan andere lieve mensen.
- Daysleeper
- Bead Designer
Maak je geen zorgen. De link is denk ik niet meer actief, maar het is nog gewoon op internet te vinden. Kijk maar:
http://www.deviantart.com/deviation/45828570/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.deviantart.com/deviation/45828570/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
fröbelkoningin
- Bead Interested
-
fröbelkoningin
- Bead Interested
- Mirandatje
- Bead Reader
- Contacteer:
Ja dat leek mij dus ook wel een goed idee.karin v h schreef:Ik heb er ook een pinnetje ingeplakt maar vervolgens trok ik hem er weer uit. Zou een nietstift niet beter blijven zitten?
Ja, een gokje hoor ik ben er ook nog niet uit. Ook niet uit de bedeltjes, die heb ik ook geplakt - of ik heb geen goede lijm ervoor gebruikt.
Groetjes karin
Gewoon maar ff proberen denk ik en dan maar afwachten
-
vicky stellwag
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ik koop bij romantica gewoon schroefoogjes..die draai je in de fimo voor het bakken, en die blijven wel muurvast zitten.
Lijm is niet meer nodig.
In het begin nam ik ook een nietstift, maar die zijn toch te glad...nu met die schroefoogjes gaat het perfect...mijn grotere fimohangers doe ik ook hiermee...en dat komt niet meer los.
Lijm is niet meer nodig.
In het begin nam ik ook een nietstift, maar die zijn toch te glad...nu met die schroefoogjes gaat het perfect...mijn grotere fimohangers doe ik ook hiermee...en dat komt niet meer los.
What's life whithout beads
Re: prachtige fimo octopusjes
Ik kan de foto niet meer zien, maar hier is mijn baby octopussy foto!
~ Make Cupcakes! Not War! ~
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Re: prachtige fimo octopusjes
Leuk gedaan,wat een lieverdje
Het fotootje in het openingsbericht is bij mij helaas een kruisje
Het fotootje in het openingsbericht is bij mij helaas een kruisje
Groetjes van Corina