Ik heb mijn sieraden te koop liggen bij mijn zus in de kapsalon (Cosmo) en dus een redelijke aantal klanten wat daar komt met heus wel iets te besteden zou je zeggen. Niet dat mijn sieraden duur zijn hor... Maar ik verkoop er eigenlijk bijna niks
 en als ik iets verkoop is het aan het personeel van de kapsalon. Dus het zet geen zoden aan de dijk.
  en als ik iets verkoop is het aan het personeel van de kapsalon. Dus het zet geen zoden aan de dijk.Ik wil steeds kralen kopen, en als ik een mooi sieraad zie, denk ik van dat kan ik ook wel maken. Alleen doe ik er vervolgens niks mee.
Ook vind ik het moeilijk om te bepalen wat voor sieraden ik moet maken, qua klanten dat er zijn (veel oudere dames). Nu gaat het de laatste tijd ook niet zo goed met mijn zus en de vraag is of ze de zaak ook wel kan houden.

Verder heb ik nog een andere hobby: kleding maken, en ik moet dus altijd kiezen, want ga ik nu weer doen.
De josh-style armbanden vind ik wel heel leuk om te maken, maar dan heb ik weer niks aan de rest van al mijn sieraden spullen. En is het ook niet raar als je alleen maar dingen "namaakt" en die verkoopt???
Dus waar het allemaal op neer komt, ik koop maar, maar ik verkoop niet!!!
Wat zouden jullie doen in mijn geval???

Als iemand dan zegt dat je een leuke ketting om hebt zeg je: Ja die maak ik zelf........
 Als iemand dan zegt dat je een leuke ketting om hebt zeg je: Ja die maak ik zelf........
 .
 .