De nieuwe Twinkelbell site :)

Voor degenen die graag hun hobby terug verdienen door sieraden te verkopen via een website: start hier een topic over je website, wellicht krijg je verbetertips.
Forumregels
- Het is niet toegestaan reclame te maken indien je website een kralen(internet)shop is.
- Heb je iets gewijzigd aan je website en wil je graag feedback? Post dat bij je reeds bestaande topic, dus niet een nieuwe topic aanmaken.
sam
Bead Fanatic
Contacteer:
De nieuwe Twinkelbell site :)

Bericht door sam » ma 18 jun 2007 09:26

Eindelijk is hij af!!!
Die ik had, deed het niet goed en veel mensen konden niet alles bekijken :(
Ben er druk mee bezig geweest de laatste tijd, zelf de forums moesten er een beetje onder lijden!

Nu is hij helemaal nieuw, en ik ben zo blij dat hij klaar is en er netjes op staat.
Er zitten nog wel spelfouten in, en ik bedacht me ineens, dat ik bij de beschrijvingen nog niet alle maten had ingevuld...
Was te ongeduldig :oops:
Maar ik dacht ook, beter een site met wat foutjes, als een die niet goed te bekijken is toch?

Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Dit is het adres nog steeds http://www.twinkelbell.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Annelies1958
Bead Dreamer

Bericht door Annelies1958 » ma 18 jun 2007 09:55

Hoi Sam,

Mooie site. Leuke dingen heb je.

Je verwijst voor bedels naar een andere site, maar die is er niet meer ....
Groetjes, Annelies

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » ma 18 jun 2007 09:58

Dank je wel Annelies, dat had ik niet gezien.
Ik vergeet bij een link vaak http:// in te voeren, en dan doet hij het niet.....

Zitten toch nog wel wat dingetjes in die ik niet gezien heb, maar over het algemeen is het goed te zien toch?
:D

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » ma 18 jun 2007 10:03

Mooie duidelijke site, en mooie sieraden ook!! :love:

groetjes Margriet.

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » ma 18 jun 2007 10:57

De sieraden heb ik gelijk wat opgeruimd, dat was een beetje een rommeltje geworden.
Daar wil ik ook graag nog nieuwe spulletjes bij maken. Dat word het volgende project :D

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 18 jun 2007 11:34

:thumb:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » ma 18 jun 2007 17:07

Ik vind hem erg leuk, erg rustig en tegelijkertijd toch speels.

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » di 19 jun 2007 09:23

Dank jullie wel.
Daar had ik ook wel een beetje op gehoopt, dat hij rustig zou zijn, maar toch een beetje vrolijk en gezellig.
Hij is nu voorlopig goed naar mijn zin, ben nog steeds heel blij, ga af en toe ook even kijken :D

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » di 19 jun 2007 18:05

hej
ik heb ook even gekeken:
Je hebt deze zin staan bij informaite:
Alle bestellingen moeten vooraf, en binnen 8 dagen, via bank of giro betaalt worden, ook bestellingen.
bij zoekraken van bestellingen moet jij het wel vergoeden.

je geeft 4 weken garantie, zou je zelf zo'n korte periode garantie willen als je iets koopt?? Ik bedoel wat kost het repareren nou eenmaal en het hoort gewoon ook bij de service. Geen garantie op plaksteentjes??Waarom??

en je moet nog het 7 dagen garantietermijn vermelden.

zo dat was mijn kritische oog haha

Verder:
Supermooie site lekker rustig die kleuren , zo komen je sieraden nog mooier uit!
X Sanne
:flirt:

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » di 19 jun 2007 18:15

Ik vind 4 weken garantie netjes. Dat is toch niet dramatisch kort ofzo??
Zelf zou ik dat niet onredelijk vinden nee, want anders zou ik dat er niet op zetten natuurlijk! :wink:
Zo goedkoop is repareren niet altijd he? Daar vergis je je wel eens in, het ligt er heel erg aan, waar iemand mee komt, en hoe vaak iemand ergens mee komt.

En geen garantie op plaksteentjes is, omdat mensen soms de gewoonte hebben daar eindeloos mee terug te komen.
1 Ketting heb ik een jaar lang, ongeveer elke 3 weken, zo'n 3-5 nieuwe plakstenen op gezet, de grootste die er waren.
Je winst is dan erg snel weg, en vaak is het onzorgvuldig gebruik wat zorgt dat hij steeds stuk gaat (deze had ik toevallig zelf ook :D )
Vandaar dat dat erop staat.

O en dat ik pakjes die kwijt raken vergoed, dat weet jij als het goed is nog wel!

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » di 19 jun 2007 18:43

ik zou zelf meer garantie geven op een sieraad, al komen ze over een jaar terug zal ik alles nog gratis maken.

dat van pakjes vergoeden moet je dan even op de site veranderen.

en wat plaksteentjes betreft zou je ook een andere lijm kunnen proberen als ze blijven afvallen want waarschijnlijk heb je er dan eentje die niet goed hect, ik gebruik zelf een secondelijm waarbij je met grof geweld die steentjes er nog niet af krijgt.

maargoed dat is allemaal mijn mening en om je iets te geven om over na te denken wat je er ook mee doet is prima hoor.

succes met de verkoop
X Sanne
:flirt:

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » di 19 jun 2007 19:24

Ik gebruik wel goede lijm, de dame(s) in kwestie, gebruiken schoonmaakmiddelen om de sieraden mooi te laten glimmen en dan lost de lijm op. Dat zei ze ook gewoon, maar geloofde niet dat het daardoor kwam.

Sommige mensen springen niet netjes met hun spullen om.
Zelf draag ik ook veel spulletjes met steentjes, en ze vallen er eigenlijk nooit vanaf. :D

Garantie is denk ik persoonlijk. Ik vind het zonde, als ik mijn winst helemaal kwijt raak en nog moet gaan bijleggen. Zo blijf je bezig, en ik heb dat geld ook niet altijd.
Een klein dingetje is geen probleem en vaak maak ik het ook kosteloos, maar dit is bedoelt, voor mensen die bezig blijven.
Dat vind ik gewoon zonde... Ben echt geen zeur die niemand z'n spulletjes wil maken hoor, maar het moet gewoon niet te gek worden.

alida
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door alida » wo 20 jun 2007 20:50

Ziet er geweldig uit hoor Sam.
Groetjes
Alida

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » wo 20 jun 2007 21:36

sam schreef: Sommige mensen springen niet netjes met hun spullen om.
Zelf draag ik ook veel spulletjes met steentjes, en ze vallen er eigenlijk nooit vanaf. :D
vandaar dat ik me in je garantie wel kan vinden :wink: vind het wel heel herkenbaar. Als mensen contact met je opnemen dat ze steentjes verloren zijn kun je er altijd nog van afwijken toch :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » wo 20 jun 2007 21:39

Ja precies, dat bedoelde ik ook.
Als het iemand is, die niet zeurt en moeilijk doet, dan is dat ook geen probleem.
Die andere set, van die vrouw die het verkeerd schoon maakte, heb ik ook tot in het oneindige gemaakt.
Maar als die mensen blijven komen en het worden er steeds meer, dan kan dat haast niet (niet dat ik zoveel verkoop op dat mijn site zo druk is, maar ik moet me voorbereiden op de toekomst he hihihi :wink: )

dank je wel ook Alida!!!
Vind het leuk om te horen, wat jullie ervan vinden :D

Gesloten