Belgische meeting najaar 2007
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
ik krijg normaal geen 2 dagen vrij op zaterdag in dezelfde maand
dus kan niet naar beide gaan
en als ik dan moet kiezen tussen 1,5 uur in de wagen zitten of 15 minuten is de keus voor mij dan weer snel gemaakt
en kies is voor de meeting bij volvoke
dus kan niet naar beide gaan
en als ik dan moet kiezen tussen 1,5 uur in de wagen zitten of 15 minuten is de keus voor mij dan weer snel gemaakt
en kies is voor de meeting bij volvoke

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Ik ben regelmatig aan het zoeken naar locaties waar mag worden gebrand (ik wil met alle liefde demonstraties geven, geen probleem), maar nergens mag het, op last van de brandweer. En sorry maar wat is er zo bijzonder aan een fotograaf? We kunnen toch zelf foto's maken?Haematodipsia schreef:Op 6 oktober is er wel al meeting ook van het sieradenforum. Als ik moet kiezen tussen beide zal ik toch voor de laatste gaan omdat die maar 1 keer per jaar is en uitgebreider (met glaskralendemonstraties en fotograaf enz)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
We zouden voor 20 oktober gaan, als dat voor iedereen goed is?
Wat betreft die andere meeting, bij ons hangt alles gewoon af van het aantal mensen dat komt naar de meeting. Het is echt heel moeilijk om mensen "warm" te maken om naar een meeting te komen (alhoewel dat het heeeel leuk is!)
Dus als we met velen zijn kunnen we ook demostraties/workshops/... geven. Dat was initieeel ook de bedoeling op de 1ste Belgische meeting, maar toen kwamen er maar een goeie 20 mensen.....
Maar iedereen moet voor zichzelf uitmaken naar waar hij gaat, oktober is nog ver weg, maar als ik inderdaad moet kiezen tussen 2 uur rijden of 5 minuutjes, is de keuze bij mij ook snel gemaakt...
Wat betreft die andere meeting, bij ons hangt alles gewoon af van het aantal mensen dat komt naar de meeting. Het is echt heel moeilijk om mensen "warm" te maken om naar een meeting te komen (alhoewel dat het heeeel leuk is!)
Dus als we met velen zijn kunnen we ook demostraties/workshops/... geven. Dat was initieeel ook de bedoeling op de 1ste Belgische meeting, maar toen kwamen er maar een goeie 20 mensen.....
Maar iedereen moet voor zichzelf uitmaken naar waar hij gaat, oktober is nog ver weg, maar als ik inderdaad moet kiezen tussen 2 uur rijden of 5 minuutjes, is de keuze bij mij ook snel gemaakt...

Kralengroetjes, Saartje 

- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Het is een beroepsfotograaf die gehuurd werd om foto's te maken van de sieraden op jezelf of op modellen. Dus dat kan je misschien als promotie gebruiken ofzo.La Bigiotteria di Esther schreef:Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Ik ben regelmatig aan het zoeken naar locaties waar mag worden gebrand (ik wil met alle liefde demonstraties geven, geen probleem), maar nergens mag het, op last van de brandweer. En sorry maar wat is er zo bijzonder aan een fotograaf? We kunnen toch zelf foto's maken?Haematodipsia schreef:Op 6 oktober is er wel al meeting ook van het sieradenforum. Als ik moet kiezen tussen beide zal ik toch voor de laatste gaan omdat die maar 1 keer per jaar is en uitgebreider (met glaskralendemonstraties en fotograaf enz)
Ik zou liefst naar allebei komen want de ik vond de vorige meeting in Niel heel leuk. Op 20 oktober zou dat het best uitkomen dan.
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
ge meent hetLa Bigiotteria di Esther schreef:Ik kan 20 oktober niet
. Ik ben dan een lang weekend naar Parijs. Ook leuk, maar ik wil zo graag bij de meeting zijn
.

ja en ik vind toch dat jij er moet bij zijn hoor
anders kan ik nie

maak zelf juwelen sinds juli 2004
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Monster
- Contacteer: