Wanneer de volgende Kralenshop?
er is nog een geinteresseerde voor jullie, namelijk karen. zij was ook bij de meeting, maar komt niet geregeld op het forum, al helemaal niet nu ze een virus hebben waardoor ze niet op internet komen. vandaar dat ik het even post. 
klopt de tijden nog? 10.30 bij station en 10.45 in centrum ofzo?
ik hou het maar in de gaten, dan kan ik het aan haar doorgeven.
klopt de tijden nog? 10.30 bij station en 10.45 in centrum ofzo?
ik hou het maar in de gaten, dan kan ik het aan haar doorgeven.
De winkel gaat om 11 uur open...en tis ongeveer een kwartiertje lopen dus ik denk dat 11 uur wel een mooie tijd is..
Ik heb ff zitten denken waar op het station het handig is om af te spreken...en ik denk dat het handigst us om bij de ingang van de kaartjes balie af te spreken. Daar moet je in met een deur zeg maar...als we nou daarvoor afspreken...dat kan je makkelijk zien als je het station binnenkomt...
Ik heb ff zitten denken waar op het station het handig is om af te spreken...en ik denk dat het handigst us om bij de ingang van de kaartjes balie af te spreken. Daar moet je in met een deur zeg maar...als we nou daarvoor afspreken...dat kan je makkelijk zien als je het station binnenkomt...
Ik heb eens via internet gezocht...en een routebeschrijving naar die parkeergarage gevonden...vanaf de snelweg.
Ik zal hem wel naar je sturen via een PB.
Ik denk dat het handiger is als we jou gewoon bij de Kraaloog zien...aangezien de parkeergarage ernaast zit. Je komt alleen aan de andere kant de garage uit als je je auto geparkeerd hebt. Als je eruit komt, moet je naar Links gaan en dan de weg volgen (lopen). En dan kom je op een weg uit, daar zie je dan een kapper. En dan moet je naar rechts, dan sta je meteen voor de Kraaloog.
xxx Marije
Ik zal hem wel naar je sturen via een PB.
Ik denk dat het handiger is als we jou gewoon bij de Kraaloog zien...aangezien de parkeergarage ernaast zit. Je komt alleen aan de andere kant de garage uit als je je auto geparkeerd hebt. Als je eruit komt, moet je naar Links gaan en dan de weg volgen (lopen). En dan kom je op een weg uit, daar zie je dan een kapper. En dan moet je naar rechts, dan sta je meteen voor de Kraaloog.
xxx Marije