Het stemmen van de Parelswedstrijd kan beginnen!
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Vind het nou trouwens extra vervelend dat je het resultaat kan zien, had het liever als verassing gehad dat ik zo hoog sta, had het namelijk niet verwacht!!
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Even een korte mededeling. 1 bepaalde sieraad had ineens meer punten, waardoor het leek alsof er werd vals gespeeld. Ik heb geinformeerd. Wat bleek: de 11-jarige dochter van de maakster wilde haar moeder graag opvrolijken aangezien een familielid momenteel ernstig ziek is. Samen met een vriendinnetje heeft zij dus haar best gedaan haar moeder veel punten te geven. Ze deed dit omdat haar moeder ooit een keer had gewonnen en toen heel blij was, ze wilde haar moeder graag weer blij maken. Haar moeder voelde zich erg schuldig toen ze hierachter kwam, ze had de puntentelling helemaal niet in de gaten gehouden aangezien haar hoofd daar nu niet naar staat.
De punten die door haar dochter zijn uitgedeeld met andermans e-mailadressen heb ik verwijderd. Het probleem is dus opgelost, en ik wilde dit even posten, zodat jullie er begrip voor kunnen hebben.
De punten die door haar dochter zijn uitgedeeld met andermans e-mailadressen heb ik verwijderd. Het probleem is dus opgelost, en ik wilde dit even posten, zodat jullie er begrip voor kunnen hebben.
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Vandaag is de laatste dag dat je kan stemmen! Vind het erg jammer dat je de resultaten al kan zien, nou is het helemaal niet meer spannend.. want de laatste week heeft er (bijna) niemand meer gestemd.. 
En ook zijn hier ook geen berichtjes van: oooooh nog 2 dagen!! ooh nog 1 dag! Erg jammer..
Nu vraag ik me dus af, wel of geen stemresultaten zien? ook i.v.m. valsspelen trouwens... Ik ben dus duidelijk tegen!
Groetjes Elina

En ook zijn hier ook geen berichtjes van: oooooh nog 2 dagen!! ooh nog 1 dag! Erg jammer..
Nu vraag ik me dus af, wel of geen stemresultaten zien? ook i.v.m. valsspelen trouwens... Ik ben dus duidelijk tegen!
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
Sandra,
Ik probeerde te stemmen maar was niet ingelogd. Ik kon terug om mijn mailadres in te vullen dan zouden mijn keuzes bewaard blijven. Toen ik daarna stemde kreeg ik de melding dat er via mijn mailadres al gestemd was. IK WEET VAN NIKS hoe kan dat nu??
Ik probeerde te stemmen maar was niet ingelogd. Ik kon terug om mijn mailadres in te vullen dan zouden mijn keuzes bewaard blijven. Toen ik daarna stemde kreeg ik de melding dat er via mijn mailadres al gestemd was. IK WEET VAN NIKS hoe kan dat nu??

Sandra,

- Mirjam Borger
- Bead Addict
- Contacteer: