Ik heb een formulier gemaakt waarmee je je foto's kan uploaden naar Kralen.com. Hierdoor:
- heb je zelf geen webspace nodig
- kan het eenvoudig via een formulier, waardoor het iedereen wel moet lukken
- krijg je automatisch een html code die de plaatjes verkleind vertoond, waardoor je zelf niets meer over html hoeft te leren.
- blijven de foto's altijd online en hoeven wij dus niet meer topics waarvan foto's niet meer werken te verwijderen, en heb je dus ook wat aan oude topics
- kunnen we evt iedere maand een wedstrijd (gewoon voor de eer) van leukste inzending van de maand houden, of een overzicht maken van alle creaties per poster.
Je kan het formulier vinden op http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Graag wil ik jullie vragen het te gebruiken om uit te proberen als je toevallig voorbeelden wil laten zien bij 'Show je eigen creaties'. Alle opmerkingen, vragen en tips zijn welkom, ook bv over de tekst. Zodra ik zeker weet dat het duidelijk genoeg is, wordt het voor iedereen verplicht het formulier te gebruiken. Als je de foto's naar je eigen website upload en na 'n tijdje verwijder, blijven de topics nl niet compleet, vandaar dat het de bedoeling is dat uiteindelijk alle creaties verstuurd worden via het formulier. Op zo 'n manier blijven de topics compleet.

Alvast bedankt voor jullie feedback!