fimo-demonstratie
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Vanochtend ben ik eens met een vriendin wezen kijken bij een fimo demonstratie in Doetinchem bij Wansink.
Ik heb mijn ogen uitgekeken...degene die de demonstratiegaf, maakte werkelijk prachtige fimokralen...en ze had een waanzinnig gevoel voor kleuren.
Zo had ze een compete set kralen in aqua in 3 tinten met wit en zilvergrijs en hetzelfde maar dan met goud.
echt wow....ik dus direct thuis aan de slag gegaan, en het resultaat (60 kralen!) liggen nu in de lak te drogen.
Ennn..ik zag haar aan de gang met een pastamachine die ik nog niet had. Dus direct naar kruidvat hier in duiven gereden...en ja hoor.....pastamachine nu voor 7,50.
Ik heb de hele middag zitten kleien.
Echt nieuwe tips heb ik niet geleerd, maar wel de kleurencombi's van haar neem ik over.
Ik heb mijn ogen uitgekeken...degene die de demonstratiegaf, maakte werkelijk prachtige fimokralen...en ze had een waanzinnig gevoel voor kleuren.
Zo had ze een compete set kralen in aqua in 3 tinten met wit en zilvergrijs en hetzelfde maar dan met goud.
echt wow....ik dus direct thuis aan de slag gegaan, en het resultaat (60 kralen!) liggen nu in de lak te drogen.
Ennn..ik zag haar aan de gang met een pastamachine die ik nog niet had. Dus direct naar kruidvat hier in duiven gereden...en ja hoor.....pastamachine nu voor 7,50.
Ik heb de hele middag zitten kleien.
Echt nieuwe tips heb ik niet geleerd, maar wel de kleurencombi's van haar neem ik over.
What's life whithout beads
- Daantjuhhh
- Bead Dreamer
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik was vandaag rond 16.00 u bij Pipoos.
Bleek men daar net klaar te zijn met een fimo-demonstratie.
Ik was te laat !!!
Wat jammer nou toch.
Ze had iets gedaan met goud-folie. Dat was een techniek uit een boekje van Eveline Kootwijk. De kralen zagen er prachtig uit.
Ik vind het echt ontzettend jammer dat ik er niks van gezien heb.
Iemand anders misschien de demonstratie gezien in Tilburg ?
Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar je kralen Vicky.
Bleek men daar net klaar te zijn met een fimo-demonstratie.
Ik was te laat !!!
Wat jammer nou toch.
Ze had iets gedaan met goud-folie. Dat was een techniek uit een boekje van Eveline Kootwijk. De kralen zagen er prachtig uit.
Ik vind het echt ontzettend jammer dat ik er niks van gezien heb.
Iemand anders misschien de demonstratie gezien in Tilburg ?
Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar je kralen Vicky.
Groetjes,
Suzanne

Suzanne

-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
nee staat niet in de folder van kruitvat...ze ruimen nu op wat ze over hebben.
die pastamachine hebben ze eerder in een aanbieding gehad voor 9,95 en nu was er nog eens 25% korting op..dus vandaar 7,50.
Hij doet het prima...ik heb de eerste kralen er al mee gemaakt.
Je zou eens moeten kijken of je kruidvat in de buurt nog heeft.
die pastamachine hebben ze eerder in een aanbieding gehad voor 9,95 en nu was er nog eens 25% korting op..dus vandaar 7,50.
What's life whithout beads
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Ik heb ook gezocht bij het Kruidvat maar ook uitverkocht. Ik heb bij de Kijkshop ook een pastamachine voor 14,99 gezien. Wel wat duurdervicky stellwag schreef:nee staat niet in de folder van kruitvat...ze ruimen nu op wat ze over hebben.

Kralenkip....
Ik ga vandaag maar eens even snuffelen bij het Kruidvat!vicky stellwag schreef:nee staat niet in de folder van kruitvat...ze ruimen nu op wat ze over hebben.