Dolce Luna onderdelen & adressen

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » di 28 okt 2003 22:21

Ja ze komen wel weer, ze waren binnen een week uitverkocht. Ik hoop dat ze er binnen 2 weken weer zijn. Kan het wel even melden als ze er weer zijn.

Myra

Oh, ik heb er nog 13 stuks, zaten zeker meer in de verpakking dan er op stonden. Dat gebeurt niet vaak.

Carooltje
Bead Reader

Bericht door Carooltje » ma 18 dec 2006 16:03

Ik ben zelf ook op zoek naar de bijtjes. Ik heb ze wel gevonden bij kraaltjes.nl alleen daar vind ik de verzendkosten van 5 euro wel hoog. Heeft iemand nog een goedkoper adresje.

Groetjes

kis855
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kis855 » ma 18 dec 2006 17:17

ik kan die bijtjes wel leveren maar dat wordt dan wel in het nieuwe jaar.

Als je interesse hebt mail me dan even: info@kralenprinses.nl

Groetjes Karin

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 18 dec 2006 19:17

Ik heb nog een paar van die bijtjes, ook in goudkleur. Ik reken TNT-tarief voor het verzenden.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

miss beady
Bead Designer

Bericht door miss beady » di 02 jan 2007 12:54

Ik heb nog e.e.a aan originele dolce luna onderdelen liggen.......Die heb ik nog van een inkoopaktie liggen aangezien er toen 3 pakketjes uiteindelijk toch niet verkocht werden. Hier zitten ook onderdelen bij waar dolce luna achterop staat ingegraveerd. Mocht er belangstelling voor zijn; ik wil het wel verkopen.

Behalve originele dolce luna onderdelen heb ik ook nog onderdelen van Fiva liggen.
Afbeelding

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 02 jan 2007 12:56

Oké ik maak het je lastig; foto's ???

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=25076" onclick="window.open(this.href);return false; >> deze heb je toevallig niet meer denk ik hè??
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

miss beady
Bead Designer

Bericht door miss beady » di 02 jan 2007 13:11

Mar-JoYa schreef:Oké ik maak het je lastig; foto's ???

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=25076" onclick="window.open(this.href);return false; >> deze heb je toevallig niet meer denk ik hè??
Daar had ik al naar gekeken. Weet niet hoeveel je nodig hebt, maar heb nog wel wat liggen. Maar 80 heb ik niet hoor!!!

Zou wel even foto;s kunnen maken van wat ik nog heb. Zal ik van de week eens even doen.

Heb dus zowel nog Fiva als Dolce luna.
Afbeelding

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » di 02 jan 2007 13:30

Ria had 40 en heb er 75 nodig, maar minder wil ik ook wel overnemen. Anders stuur je me even een mailtje over aantallen en prijzen :wink: en misschien kun je dan gelijk foto's mee sturen van de rest, weet niet of je bijvoorbeeld nog kralen van DL hebt ( die met die glans...)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten