armband rijgen/kettelen/veter

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
troeletje
Bead Interested
armband rijgen/kettelen/veter

Bericht door troeletje » ma 18 dec 2006 20:21

hoi!

zoals de titel het al zegt, ik ben op zoek naar een paar voorbeelden van een armband. ik wil graag een armband maken die een gekettelde streng heeft, een roccaille streng, en een veter... en dat dan om elkaar heen gedraaid!!! snapt iemand mij???? :oops: of heeft iemand foto's of een site???

groetjes jasmijn
De ware pubertijd duurt je hele leven lang!!!

Afbeelding

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Re: armband rijgen/kettelen/veter

Bericht door klavertje » di 19 dec 2006 11:53

lijkt mij wel leuk, maar wordt het dan geen heel drukke armband? want als je die ene streng helemaal vol kettelt, en dan nog rocailles en een veter, denk ik dat hij heel druk en vol wordt... je kan natuurljik altijd eens proberen en dan kan je het ook zien :wink:
creatief saxofonistje ;)

Kini
Bead Interested

Bericht door Kini » di 19 dec 2006 14:18

De mode van nu is veel en vol :)

madebyme
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door madebyme » di 19 dec 2006 15:52

Lijkt mij wel leuk!
Ik vind deze armband heel mooi, misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar het geeft misschien inspiratie.

madebyme

Gizzmo
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Gizzmo » za 30 dec 2006 16:27

He dat is mijn armband :D, en zeker een goed voorbeeld, en zoals je ziet wordt het daardoor niet druk

Ik weet niet of het mooi is als je ze in elkaar draait maar proberen kan natuurlijk altijd

Gesloten