Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
-
pluisje
- Bead Professional
-
Contacteer:
een bestelling niet ontvangen :-(
Bericht
door pluisje » do 13 jul 2006 15:05
Ik heb op 29 juni een bestelling geplaatst bij Dida creations en deze is op 4 juli verstuurd. Maar ik heb 'm nooit ontvangen!
Ik hoop dat ze nog gaan informeren bij de TPG post waat het is gebleven ofzo. Heb nog geen antwoord gehad op een mail die ik naar Dida heb gestuurd.
Heb ik nu gewoon pech???
De vorige keer dat ik er bestelde kwam het wel goed aan dus aan hen zal het niet liggen.
-
Nancy79
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door Nancy79 » do 13 jul 2006 15:12
Ik heb het ook 2 keer gehad, zo vervelend! Je voelt je ook opgelaten want je kan nooit bewijzen dat je het daadwerkelijk niet hebt gehad....
In principe is het altijd op eigen risico als je via normale post laat verzenden maar ik heb bij die beide keren mijn pakketje alsnog nagezonden gekregen (o.a. van Ria). Echt superservice want ze hoeven het niet te doen! Sterkte joh, ik hoop dat er bij jou ook een oplossing gevonden kan worden

Groetjes Nancy
-
Haematodipsia
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Haematodipsia » do 13 jul 2006 15:19
Volgens de wet moeten ze dat wel doen. Hier is een keer een topic over geweest maar ik weet niet juist waar het staat. Het kwam erop neer dat ook al staat in de algemene voorwaarden van niet, ze moeten er toch voor zorgen dat het bij jou aankomt
-
anke sarjana
- Bead Starter
-
Contacteer:
Bericht
door anke sarjana » do 13 jul 2006 15:24
Volgens mij heeft Armande in die topic aangegeven dat ze het wel verplicht zijn. In elk geval weet zij heel veel van dit soort dingen!
Hopelijk komt je pakketje alsnog!
Waardeloos dat dit soort dingen zo vaak gebeuren! Het wordt tijd dat de TPG goeie concurrentie krijgt!
Groetjes Anke~Sarjana

-
Romantica
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Romantica » do 13 jul 2006 15:41
Heel vervelend als je pakjes niet aankomen. Ik heb even zitten speuren en kwam dit topic tegen waarbij een link staat naar een site over rechten.
Alleen de link klopt niet meer vandaar even een nieuwe.
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ketje+zoek" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.staiksterk.nl/
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
-
Ezther
- Bead Professional
Bericht
door Ezther » do 20 jul 2006 12:12
Hoe is het afgelopen, Sylvia?
Bye bye, Ezther.
-
Joyce1977
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door Joyce1977 » do 20 jul 2006 12:22
Ik had een bestelling gedaan en verzekerd laten verzenden, dit kost 7,50 euro extra (bestelling was van dusdanige waarde dat ik dat wel zinvol vond). Wist dat je dan als het kwijt raakt in ieder geval verzekerd bent. Ik dacht ook dat je dan bij afgifte moest tekenen. Maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Gisteren liep ik toevallig naar binnen rond half zeven en toen hing de envelop in de brievenbus. Lijkt me stug dat ie bij de buren is afgegeven, anders moeten ze een briefje in de bus doen, dus waar die ineens vandaan kwam, de post was al geweest??? De buren zouden wel even hebben aangebeld.
Toch wel een raar verhaal, en natuurlijk altijd een risico met de post, maar ben toch blij dat ik het op deze manier heb ontvangen!
Groetjes, Joyce

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » do 20 jul 2006 12:44
Pakketpost komt los van de gewone post, het kan best dat de bezorger te lui was te wachten op handtekening en het daarom gewoon erin gooide. Toch vind ik het zonde voor, 7,50 voor verzenden....als een internetshop ervoor kiest bestellingen per post op te sturen, moeten ze er toch zelf voor zorgen dat het goed aankomt? Het is hun verantwoordelijkheid...
-
anke sarjana
- Bead Starter
-
Contacteer:
Bericht
door anke sarjana » do 20 jul 2006 13:15
Ih heb vorig jaar ook iets verzekerd laten versturen, het was mn eerste kralenbestelling. Hoewel de verkoper het niet nodig vond, heb ik het toch gedaan. De verkoper had het netjes verpakt, verzonden met verzekerde post, ook aangetekend... Is het hier in de straat (ik woon in het centrum) bij een kapper afgeleverd... Ik balen, want die kapster had plotseling, door omstandigeheden, de zaak dicht gegooid die middag. Maar aangetekend? Niks dus! Ik had daar wel voor betaald en wilde juist voorkomen dat het bij een van de buren werd bezorgd! Ik heb gebeld met TPG, ze zouden een onderzoek instellen...
Nooit meer iets gehoord!
Slordig! En wij maar betalen met zn allen!
Groetjes Anke~Sarjana

-
pluisje
- Bead Professional
-
Contacteer:
Bericht
door pluisje » do 20 jul 2006 14:26
Ik heb van Dida een vergoeding gekregen van 8 euro. Mijn bestelling was 10 of 11 euro.
We snappen allebei niet wat er mis is gegaan. Omdat ik het niet onder rembours op het laten sturen is het voor de TGP ook moeilijk te achterhalen waar het is gebleven.
Ach ik kan hier wel mee leven

-
Sandra
- Eigenaar Kralen.com
-
Contacteer:
Bericht
door Sandra » do 20 jul 2006 14:36
Wie weet komt het nog aan.

Meestal komt het binnen 2 weken, maar 1x had ik 'n klant waarbij het na 1 maand aankwam. Wel fijn dat het redelijk is opgelost....
-
frieda van dam
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door frieda van dam » do 20 jul 2006 14:56
het is mij ook 2 maal gebeurd maar ik heb wel 3 weken gewacht voor ik een mail stuurde want de post vooral in belgie kan behoorlijk langzaam zijn.
de eerste keer moest ik het eerst op het forum er iets over zeggen voor ik een boze reactie kreeg maar da is naderhand geregeld mits ik voor aangetekend betaalde iets van 7 euro bij de tweede maal een andere internetshop werd er onmiddelijk gereageerd en kreeg na een week de vervangen bestelling thuis.
zo zie je dat het van shop tot shop er heel anders gereageerd word bij een verloren bestelling.
liefs frietje

kralengek