Suggestie

Heb je opmerkingen, tips of vragen over het forum? Plaats het hier.
CJ
Bead Designer
Contacteer:
Suggestie

Bericht door CJ » ma 10 jul 2006 08:34

Wonder boven wonder is het mij daarnet weer eens gelukt om in te loggen... Dus ik profiteer er meteen van door een berichtje te plaatsen.
Als ik vraag om "Berichten sinds laatste bezoek", zijn het er soms zoveel dat het me niet lukt in 1 sessie alles te lezen. Dat vind ik jammer. Natuurlijk zijn de ongelezen berichtjes wel te vinden, maar toch...

Nou heeft 1 van de forums waar ik nogal eens kom, een andere optie: "Ongelezen berichten". Daardoor is het mogelijk in een paar sessies m'n 'achterstand' in te halen, en daarna kan ik dan "Alle forums markeren als gelezen" aanklikken.

Zou dat op dit heerlijke forum ook kunnen, Sandra? Je zou me er een groot plezier mee doen.

Afbeelding 1: Door een probleem met mijn ogen, kan/mag ik maximaal een half uur achter het beeldscherm zitten.

Afbeelding 2: Van 13 t/m 17 juli ben ik in Glasgow; daarna hoop ik weer regelmatig te komen, en, Sandra, me over je teksten te buigen!
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » ma 10 jul 2006 10:17

Heeey dat is een goed idee!
Soms heb ik ook niet genoeg tijd om alles door te lezen, wat erg jammer is.. En als je daarna weer op het forum komt is het altijd zo'n gezoek naar ongelezen berichten :lol:
Groetjes
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 10 jul 2006 11:10

Als het mogelijk is wil ik het best doen. :) Kan je laten weten op welke forum je dat zag? als het ook een phpbb forum is moet het hier ook kunnen...leuke vakantie gehad trouwens?

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » ma 10 jul 2006 11:19

Niet te geloven: ik kan alwéér inloggen! Terwijl ik nog niet verder gekomen ben dan "How to manage profiles" van Mozilla Firefox te printen !

Dank je, Sandra, ik heb een leuke vakantie gehad: 3 wekenlang elke dag boven de 30 graden, dus we zijn lekker uitgerust :wink:
Het forum dat de bedoelde optie biedt, is: http://www.rdv-creatif.com/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Groeten,
Corriejanne

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 10 jul 2006 11:41

ah, ook een phpbb forum, dus het is vast mogelijk. :D zal proberen binnenkort te zoeken en te kijken hoe je die mogelijkheid kan toevoegen. :) moet toch toevallig forum updaten, dan kan dat er ook bij. :)

fijn dat je leuke vakantie heb gehad! was daar vast minder vochtig dan hier in holland. ;)

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » ma 10 jul 2006 12:04

Ik zie op dat forum dat je jarig bent CJ; Gefeliciteerd!!!
Groetjes Els,

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » ma 10 jul 2006 16:24

off-topic:
Hee CJ, long time no see *zwaai*
En gefeliciteerd! :D
Groetjes, Nicole.

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » di 11 jul 2006 09:45

Niet te geloven: hij doet 't weer! Gisteren lukte het inloggen met geen mogelijkheid.
Bedankt, Elsje en N! Enne... over dat "long time no see": dat ligt maar een beetje aan mij, maar elke keer als ik niet kan inloggen, kan ik alleen maar lezen en niet reageren...
Groeten,
Corriejanne

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 11 jul 2006 09:46

Dat is dus juist het vreemde, ik heb al die tijd niets veranderd ofzo...
iig nog gefeliciteerd trouwens!

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » di 11 jul 2006 10:22

Hey hallo en Afbeelding

Ik had je al gemist op het forum, fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad.
Pas maar goed op met je ogen, je hebt er maar twee.

Ik hoop je weer wat vaker te zien hier.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » di 11 jul 2006 10:50

Nog gefeliciteerd, ik had je al een tijdje gemist!

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » di 11 jul 2006 13:44

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Hè, gelukkig, na vier vergeefse pogingen kon ik eindelijk inloggen om Sandra, Carina en Hennie te bedanken !
Groeten,
Corriejanne

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » di 11 jul 2006 15:55

Bij deze nog van harte gefeliciteerd en blij dat je weer terug bent
Het valt me soms op dat je bepaalde personen mist die hier al een tijdje zitten.

En wat je ogen betreft, wat heb je dan precies?
En mag je maximaal een half uur per dag of per keer, dus met een beetje rust? Ik moet er niet aan denken om maar een half uurtje per dag te mogen.

Maar goed, wel naar het advies luisteren want je ogen heb je heel hard nodig, zeker met sieraden maken.

Tot gauw weer!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » di 11 jul 2006 17:04

Hartelijk bedankt, Inge, voor je lieve berichtje.

Mijn ogen zijn al jaren extreem droog, en inmiddels produceren ze helemaal geen traanvocht meer. 's Avonds vanaf een uur of 5 zijn ze helemaal bloeddoorlopen en heb ik veel pijn. De oogarts begint te praten over een operatie, maar dat kan ik misschien vermijden door braaf de hele dag te druppelen en door (per keer - gelukkig!) niet langer dan een half uur tv te kijken of achter een beeldscherm te zitten. Vandaar dus.
Ik ben inderdaad erg zuinig op m'n ogen, ook al om sieraden te kunnen blijven maken. Kleine kraaltjes zie ik hoe langer hoe slechter, maar ik ben erg handig geworden in zo'n beetje gokken waar het gaatje zit. Het is dus niet dramatisch allemaal, maar ik doe toch maar een beetje voorzichtig.
Groeten,
Corriejanne

Romantica
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Romantica » di 11 jul 2006 17:16

CJ schreef:Hartelijk bedankt, Inge, voor je lieve berichtje.

Mijn ogen zijn al jaren extreem droog, en inmiddels produceren ze helemaal geen traanvocht meer. 's Avonds vanaf een uur of 5 zijn ze helemaal bloeddoorlopen en heb ik veel pijn. De oogarts begint te praten over een operatie, maar dat kan ik misschien vermijden door braaf de hele dag te druppelen en door (per keer - gelukkig!) niet langer dan een half uur tv te kijken of achter een beeldscherm te zitten. Vandaar dus.
Ik ben inderdaad erg zuinig op m'n ogen, ook al om sieraden te kunnen blijven maken. Kleine kraaltjes zie ik hoe langer hoe slechter, maar ik ben erg handig geworden in zo'n beetje gokken waar het gaatje zit. Het is dus niet dramatisch allemaal, maar ik doe toch maar een beetje voorzichtig.

Mijn moeder ziet op het moment ook heel slecht, met 1 oog eigenlijk niets. Maar goed, dat is wat anders, ze heeft een verlamming aan een zenuw in he gezicht. Nu ben ik flink op zoek gegaan op internet naar een soort loep. Er is er 1 met een hoofdband en met licht ook nog er op.
Misschien wat voor jou. Is minder vermoeiend als je dan sieraden maakt en je hebt je handen vrij. En natuurlijjk blijven druppelen he!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gesloten